Sieć kin Helios zaprasza na Święto Kina!
W sobotę, 30 września bilety do kin w całej Polsce będą kosztować tylko 12 złotych! To idealny czas, aby dołączyć do magicznego świata filmu. W repertuarze kin Helios znajdą się najnowsze premiery, takie jak: „Piła X”, „Doppelgänger. Sobowtór” czy „Twórca”. Widzowie będą mogli zobaczyć również najpopularniejsze filmy z bieżącego repertuaru: „Zielona granica”, „Niezniszczalni 4”, „Kosmici w mojej szkole” oraz „Teściowie 2”.
To już ósma edycja Święta Kina, przy okazji którego środowisko kinowe (sieci kinowe: Helios, Cinema City i Multikino we współpracy ze Stowarzyszeniem Kin Studyjnych oraz Stowarzyszeniem „Kina Polskie”) łączy siły i wspólnie tworzy to wyjątkowe wydarzenie pod patronatem Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
Celem akcji Święto Kina jest przede wszystkim propagowanie kultury chodzenia do kina, przekonanie nieprzekonanych do dużego ekranu oraz promocja filmów. Zeszłoroczne wydarzenie zgromadziło przed wielkimi ekranami pół miliona widzów. Organizatorzy liczą, że w tym roku będzie ich jeszcze więcej!
Tegoroczne Święto Kina odbędzie się w sobotę, 30 września. Tego dnia bilety na wszystkie filmy 2D będą dostępne w cenie 12 złotych (plus opłaty internetowe przy zakupie online). W tej edycji akcji bierze udział ponad 230 kin w całej Polsce, w tym wszystkie multipleksy sieci Helios. Lista kin znajduje się na stronie: www.swietokina.com, a szczegóły akcji dostępne są także pod adresem: www.helios.pl/swietokina. Partnerem wydarzenia jest firma InPost.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 54 kinami mającymi łącznie 304 ekrany i ponad 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).
Tekst sponsorowany