Świnka Peppa: Impreza w kinie – interaktywne seanse w kinach Helios!
Świnka Peppa, ulubienica dzieci, obchodzi swoje 20. urodziny! Z tej okazji do kin Helios zawitają wyjątkowe pokazy bajki z atrakcjami angażującymi młodych widzów. Projekcje rozpoczną się już od 2 lutego.
Okrągła rocznica powstania pierwszych przygód bohaterki to ważny powód do świętowania! Dlatego też sieć kin Helios przygotowała seanse z dziesięcioma specjalnymi odcinkami bajki, wśród których znajduje się niesamowita trzyczęściowa opowieść o przyjęciu ślubnym. Niepublikowane wcześniej historie to jednak tylko część urodzinowej niespodzianki.
W trakcie wyświetlania serialu będzie można usłyszeć pięć zupełnie nowych piosenek, które wprawią najmłodszych w śpiewający nastrój! Porywającą nowością są także interaktywne fragmenty bajki. Dzięki nim widzowie będą mogli dołączyć do Świnki Peppy i jej towarzyszy. Seans nie będzie zatem polegał wyłącznie na oglądaniu, lecz także na doświadczaniu wesołych chwil razem z bohaterami. Niech wszyscy czują się zaproszeni do zabawy!
Świnka Peppa to niekwestionowana gwiazda seriali dla najmłodszych. Pochodząca z Wielkiej Brytanii seria podbiła serca dzieci na całym świecie, a perypetie bohaterki śledzą już kolejne pokolenia. 20. urodziny Peppy to zatem doskonały pomysł na rodzinne wyjście do kina!
Bilety na specjalne seanse „Świnka Peppa: Impreza w kinie” dostępne są w kasach kin Helios w całej Polsce, na stronie www.helios.pl/peppa oraz w aplikacji mobilnej. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca, a także – zaoszczędzić.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 54 kinami mającymi łącznie 304 ekrany i ponad 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).
Tekst sponsorowany