Zmiany w e-sklepie PGG. Żeby odebrać węgiel, wystarczy kod odbioru
Odebranie zamówionego węgla w sklepie internetowym PGG S.A. od 1 marca będzie prostsze niż do tej pory. Kupujący nie będą musieli już podawać kurierowi czy obsłudze składu KDW żadnych danych osobowych, wystarczy kod odbioru.
Do tej pory, aby odebrać zakupiony węgiel, klienci musieli okazać kurierowi lub obsłudze składu Kwalifikowanego Dostawcy Węgla niezbędne dane osobowe, takie jak pesel, papierowe dokumenty - oświadczenie akcyzowe, pełnomocnictwo do odbioru węgla. Dodatkowo swoje dane musiały podać osoby upoważnione przez klientów, które składały w imieniu kupującego oświadczenie akcyzowe. Od dziś ma się to zmienić.
Jak czytamy w notce prasowej PGG, od 1 marca wystarczy przy odbiorze węgla podać kurierowi lub obsłudze składu Kwalifikowanego Dostawcy Węgla kod odbioru. Faktura znajdzie się natomiast na profilu klienta w e-sklepie PGG S.A., oświadczenie akcyzowe będzie zamieszczone na fakturze. Wystarczy, że klient sklepu PGG wejdzie na swoje konto w e-sklepie PGG S.A pobierze i potwierdzi odbiór faktury. Tak naprawdę to są 2 kliknięcia" - czytamy.
Służby prasowe PGG przypominają, że stali klienci od 1 marca mają możliwość zrealizowania kuponów rabatowych, przyznanych w ramach promocji „Aktywny Klient 2023”. Za tonę wybranego przez siebie sortymentu zapłacą o 250 złotych mniej. Kupony rabatowe mogą zrealizować od 1 marca do końca czerwca.
Zgodnie z Regulaminem Promocji „Aktywny Klient 2023”, każdy, kto złożył zamówienie w sklepie internetowym PGG S.A. w okresie od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r. oraz odebrał zamówiony towar i wyraził zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, dostał kupon rabatowy. Klienci mogą te kupony znaleźć na swoim profilu w e-sklepie PGG S.A.
- Wystarczy zalogować się na swoje konto, sprawdzić datę ważności kodu i skopiować go do odpowiedniego pola podczas zakupu węgla, aby cena towaru została automatycznie obniżona o 250 zł. Warto zwrócić uwagę, że kody obowiązują w różnych miesiącach. Część Aktywnych Klientów może je zrealizować w marcu, część w kwietniu, maju oraz czerwcu - przekazują pracownicy spółki.
Wszystko po to, aby nie zablokować strony sklepu wejściami w jednym czasie, lecz każdemu Klientowi dać równe szanse komfortowego zakupu i dostępności wybranego towaru, który jest na bieżąco uzupełniany na półce sklepowej, zgodnie z możliwościami produkcyjnymi kopalni.
W czas, ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale.
Żeby ukrócić niedawne przewałki u nich z zakupem przez nieuczciwych, wystarczyło zrobić logowanie przez profil zaufany, ale co można wymagać od informatykuf górniczych.
Co by nie było, niesmak pozostał i nie odzyskają już utraconych klientów.