Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

W kadencji prezydenta Polowego koszty kampanii bilbordowych wzrosły ponad 10 razy

Wydatki na promowanie miejskich przedsięwzięć z 2019 roku w Raciborzu sięgały ok. 6 tys. zł. W 2023 roku zamknęły się w ponad 69 tys. zł. Pytał o to w urzędzie wiceprzewodniczący rady miasta Alan Wolny.

W kadencji prezydenta Polowego koszty kampanii bilbordowych wzrosły ponad 10 razy
Alan Wolny to nowy wiceprzewodniczący rady miasta w Raciborza. Jedną z pierwszych interpelacji poświęcił kosztom kampanii promujących miejskie imprezy

Koszty kampanii billboardowych w latach ubiegłych wyniosły:

2018 – 4 920,00 zł

2019 – 5 940,90 zł

2020 – 6 519,00 zł

2021 – 16 525,08 zł

2022 – 26 770,96 zł

2023 – 69 759,45 zł

Poszczególne kwoty stanowią zsumowane wydatków na kampanie billboardowe kilku wydziałów (Wydziału Promocji, Kultury Turystyki i Sportu, Wydziału Edukacji, Wydziału Rozwoju i Biura Prezydenta Miasta).

Alan Wolny pytał również, dlaczego plakaty promujące imprezy miejskie wiszą jeszcze jakiś czas po tym, jak wydarzenie się odbyło. - W przypadku braku zaplanowanej na dany okres kampanii informacyjnej, zdarza się, że na tablicach billboardowych wiszą plakaty minionych wydarzeń. Jest to podyktowane oszczędnością w wydawaniu publicznych środków. Ich usuwanie od razu po promowanej na nich imprezie, wiązałoby się z generowaniem dodatkowych niepotrzebnych kosztów (są one zaklejane plakatami kolejnej kampanii informacyjnej bądź promocyjnej, kiedy tylko taka zostanie podjęta) - poinformował prezydent Jacek Wojciechowicz.

6 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~ŻebrokiNaKolsna (31.60. * .205) 26.07.2024 16:52

Za to w kadencji Wojnarowicza na billboardach nie było nawet informacji o lecie z radiem i wiszą banery sprzed 2 miesięcy… No ale wiadomo… pieniędzy nie ma i nie będzie…

~do_roboty (77.222. * .229) 26.07.2024 13:10

no dobrze panie Wolny, to teraz zapraszamy do realnej pracy. Powytykał pan paluszkiem, pokrzyczał, pokrytykował, a teraz ma pan pewną fukcję i w miejsce wyliczeń, pokazywania paluszkiem, happeningów, konferencji i innych takich oczekujemy skupienia się na sobie i efektywnej pracy. Pokaż chłopie na co cię stać i co swoją pracą możesz temu miastu dać. Krytykować łatwo. Czekamy więc na wymierne efekty pracy w radzie miasta. Tak wygadany człowiek chyba nas nie zawiedzie, prawda?

~DyzmaNikodem (37.30. * .32) 26.07.2024 10:11

Syf w mieście, bo siwy nie daje rady

~zażenowana (217.9. * .180) 26.07.2024 09:06

Wojciechowicz nie ogarnia.

~Agnieszka8787 (138.199. * .131) 26.07.2024 09:04

Poziom informowania o miejskich wydarzeniach i imprezach jednak znacżnie się poniósł za Polowego. Dla mnie te plakaty to dobre rozwiązanie.

~LanieWody (46.204. * .97) 26.07.2024 08:36

Inflacja :)