Myślisz o zmianie pracy? Świetnie się składa! Biostat rekrutuje
Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko „Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego”.
Biostat to spółka z Rybnika, która jest jednym z liderów na rynku badań klinicznych, a także wiodącym producentem oprogramowania dla służby zdrowia. Z oprogramowania Medfile i platformy telemedycznej HaloDoctor korzystają już tysiące lekarzy i specjalistów oraz pacjentów.
- W związku z dynamicznym rozwojem i coraz większą liczbą placówek medycznych korzystających z naszego oprogramowania, wzmacniamy nasz Zespół i poszukujemy osób na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta biznesowego – tłumaczy Katarzyna Tajchman-Poloczek – Dyrektor Operacyjny Medfile.
Oferta Biostatu skierowana jest do wszystkich, którzy:
- są komunikatywni i cechują się wysoką kulturą osobistą
- lubią się uczyć i poznawać nowe technologie
- są sumienni i samodzielni w działaniu.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta biznesowego należeć będzie m.in.:
- obsługa klientów (lekarze) systemu Medfile EDM oraz haloDoctor.pl (telefon, mail, Skype),
- rozmowy z klientami oraz korespondencja mailowa
- wdrażanie nowych klientów (lekarzy, placówek),
- wsparcie techniczne i szkolenia użytkowników aplikacji.
Osobom zatrudnionym na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta biznesowego Biostat oferuje:
- umowę o pracę na pełny etat
- wybór modelu pracy: praca stacjonarna w biurze w Rybniku lub praca hybrydowa (50% czasu w biurze, 50% czasu zdalnie)
- możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy i doświadczenia w branży badawczej i analitycznej,
- dostęp do nowoczesnych technologii analitycznych,
- przyjazną atmosferę,
- kartę Multisport,
- nielimitowaną kawę i herbatę.
Sprawdź szczegóły oferty i aplikuj
Dodajmy, że aktualnie Biostat rekrutuje jeszcze na inne stanowiska w branży badań klinicznych:
- Asystent badań klinicznych (CTA)
- Monitor badań klinicznych (CRA).
Tekst sponsorowany