Badanie poziomu zadowolenia klientów Starostwa
Przez najbliższe dwa tygodnie studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu będą przeprowadzać badanie poziomu zadowolenia klienta z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu.
Wyniki ankiet pomogą udoskonalić wdrożony w urzędzie system obsługi klientów. Licząc na pozyskanie jak największej liczby informacji oraz ułatwienie klientom udzielania odpowiedzi na pytania ankietowe badanie przeprowadzą i dane odnotują studenci raciborskiej uczelni.
Już od dziś, 14 czerwca, studenci PWSZ będą prosić klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. czynników wpływających na zadowolenie z usług urzędników czy trudności napotykanych podczas załatwiania spraw. Chętnie będą też przyjmowane wszelkie sugestie dotyczące usprawnienia pracy Starostwa.
Przypomnijmy, w latach 1999-2000 w Starostwie Powiatowym w Raciborzu został zaprojektowany, opracowany i wdrożony System Zarządzania Jakością. Starostwo jest pierwszym urzędem powiatowym w kraju, w którym wdrożono System Zarządzania Jakością. Od czasu uzyskania certyfikatu z RWTÜV - Cert we wrześniu 2000r. urząd sukcesywnie doskonali wdrożony System. Jednym z jego elementów są systematyczne badania ankietowe dot. satysfakcji klienta. - Prosimy o udział w badaniu ankietowym. Państwa opinie i uwagi są bardzo cenne, pozwolą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi klientów w naszym urzędzie - mówi starosta Adam Hajduk.