Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Morderstwo w Nowej Wsi?

W jednym z mieszkań w Nowej Wsi (gm. Lyski) znaleziono zwłoki.

Ciała należały do zamieszkującego dom małżeństwa. Według wstępnych ustaleń do zdarzenia doszło w nocy z wtorku na środę 22 czerwca. Sprawa została przekazana prokuraturze. Policjanci zabezpieczyli na miejscu ślady. Szczegóły wkrótce na portalu Nowiny.pl.

530 komentarzy

Śledź tę dyskusję
~beti (188.137. * .248) 02.07.2011 21:10
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

Prosze uważac z ta kara śmierci bo mi juz dzisiaj ktoś napisał z OBROŃCÓW że mam sie liczyć ze słowami....jak pisałam o krzesle elektrycznym ;-))

~111 (188.137. * .87) 02.07.2011 20:50
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Ja tez uważam ze powinna być kara śmierci. on nie dal tym ludziom życia to nie miał prawa go odbierać. i nawet gdyby było to w mojej rodzinie to tez bym miała takie zdanie, popłakałabym ale nie bala bym się ze po paru latach wyjdzie i zrobi to samo. a po drugie jak jeden i drugi by dostał taki wyrok to następny by już może pomyślał i by się czegoś bali. a teraz to oni maja wczasy pod grusza za nasze pieniądze

~hmmm (82.160. * .44) 02.07.2011 20:50
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Uwazam ie kara smierci dla takiego bydlaka to za proste, powinien glodowac, ciezko harowac, a jezeli by nie umial to dostawac baty! To jest kara na reszte jego zycia...po kilku latach prosilby o smierc. Nie mozna takiego kogos nazwac czlowiekiem ,to zwykla bestia! A bestie nalezaloby tak ujarzmiac

~Maxiu (83.5. * .148) 02.07.2011 20:19
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

Nikt ciebie nie zmusza do czytania tych komentarzy.Wiec jesli tak bardzo cie to boli daj sobie siana z czytaniem tego.Teraz ja będe w pracy zapierdal*ć na takiego śmiecia a on sobie będzie oglądać w tv "kawa czy herbata"

~Maxiu (83.5. * .148) 02.07.2011 17:58

Tylko żeby czasem niech nie stara się udowadniać przed sądem swojej niepoczytalności!! Szedł tam świadomie i napewno nie była to decyzja podjęta w ciągu minuty wiec dobrze zdawał sobie z tego swiadomość, i wszystko zrobił z premedytacją.Rząd powinien przemyśleć wprowadzenie kary śmierci...Może wtedy tacy gnoje czuli by jakis strach,choć on pewnie sobie i tak z tego nic nie robi. Piszecie o długach? Jakie długi ja sie pytam? Jak ktoś ma długi i ma pieniądze to nie kupuje sobie sprzętu muzycznego i nie wydaje pieniędzy na lewo i na prawo.

~p. (83.10. * .87) 02.07.2011 17:50
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

A po wszystkim jeszcze pisal sobie w najlepsze na facebooku jakby nigdy nic, wiec na pewno byl swiadomy wszystkiego.

~lkjh (89.25. * .19) 02.07.2011 17:21
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

ZGADZAM SIE...my bedziemy pracowac podatki w gore a taki bedzie zerował na czyimś nieszcześci...

~Maxiu (83.5. * .148) 02.07.2011 17:14
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Nie obchodzi mnie to jakim człowiekiem był... każdy z nas rozlicza go kim jest teraz co zrobił... Jest jednostką która powinna być na zawsze wyeliminowana ze społczeństwa i pozbawiona jakichkolwiek praw publicznych. Boli mnie to że teraz taki gnojek będzie se siedział w więzieniu i jadł za moje odprowadzane z podatków pieniądze

~111111 (89.25. * .19) 02.07.2011 17:10
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

kula do nogi i do kamieniołomu,kromka chleba i szklanka wody na tydzien i niech sie meczy jak cI LUDZIE...nie ma wytlumaczenia czy poczytalny czy nie...swiadomy był ze potrzebuje kasy na sprzet to i pewny był tego co robi...

~Seviroth (83.5. * .9) 02.07.2011 16:17
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Maxiu, nie znasz go, STFU.

~rozczarowany rzeczywistościa (83.30. * .18) 02.07.2011 15:03
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

dokładnie maxiu zgadzam się z toba w 100%

~Maxiu (83.5. * .148) 02.07.2011 14:36
oceniono 9 razy
7
Zgłoś

A jak szukał pieniędzy powinien iść do pracy i zapierda*ć jak każdy normalny czlowiek.A teraz niech wykonuje najgorsze prace w tym wiezieniu aby społeczeństwo musiało jak najmniej wydawać na takiego gnoja jak ty mateuszku!!!

~,,, (188.137. * .2) 02.07.2011 14:35
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Zawsze podejrzany o morderstwo jest pod obserwacją psychiatryczną. Nikt normalny nie zabija.

~beti (188.137. * .248) 02.07.2011 14:31

Na pewno tak bedzie...bo juz pisza gazety ze bedzie pod obserwacja psychiatryczną a ztego co wiem kiedys juz potrzebował pomocy psychologa...ALE PYTAM SIĘ .. skoro miał problem i rodzice wiedzieli to dlaczego leczenie nie było kontynuowane?????... wiem bo za dobra rodzina ... na pokaz

~beti (188.137. * .248) 02.07.2011 14:29
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Jeżeli macie watpliwosci to potwierdzam jako mieszkaniec NW TAK TORTUROWAŁ... z wyjątkowym okrucieństwem ..nawet firany były od krwi kazdy mieszkaniec o tym wie... i to nie plotka...

~Maxiu (83.5. * .148) 02.07.2011 14:29
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

I nie ma nic bardziej żałosnego niż to jak że czytam opinie niektórych jak to on niewinnie wygląda na zdjęciach!! Co to za różnica jak on wygląda powinno się go odpowiednio rozliczyć z popełnionego czynu a nie to jak niewinnie wygląda. Czasem aby nie wyszło tak aby ktoś nie starał sie udowadniać że był nie poczytalny i wogóle....bo z pewnościa tak będzie

~do ... (89.200. * .134) 02.07.2011 14:09
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Nie ma takiej możliwości. Ustawa definiuje nieletniego jako osobę, która nie ukończyła 18 roku życia. Polecam USTAWA z dnia 26 padziernika 1982 r. o postpowaniu w sprawach nieletnich.
(tekst jednolity Dz.U. 2002, Nr 11, poz. 109 ze zm.)
USTAWA z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz.U. Nr 88, poz. 553 ze zm.)

~Maxiu (83.5. * .148) 02.07.2011 13:53
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Nie rozumiem jak jako nieletni!! to jest skandal!! Powinien dostać dożywocie najwyższą z możliwie dostępnych kar.Teraz będzie sądzony jak nieletni jak piszesz poprzedniku 25 lat za chwile zostanie udowodnione że był nie poczytalny i dostanie 15 lat do tego dojdzie skrócenie wyroku za dobre sprawowanie... Ojjj w tym kraju nie ma dobrego sposobu karania. W myśl zasady jak kraść to miliony bo za kilka złoty ci szybko udowodnia przestępstwo...

~... (80.238. * .17) 02.07.2011 13:28
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

właśnie się dowiedziałam od kolegi który pracuje w sądzie, że będzie sądzony jako nieletni bo nie ma 21 lat ! takie jest polskie prawo... góra 25 lat dostanie

~Osoba rozgoryczona (83.30. * .18) 02.07.2011 12:58
oceniono 9 razy
5
Zgłoś

jak można bronić morderce?!?! pedofil to pedofil gwałciciel to gwałciciel a morderca to morderca! koniec kropka! tu nie ma miejsca na żadną wyrozumiałość
żadną tolerancję! jeśli prawda jest taka ze on nie tylko zabił ale i torturował to powinno się z nim zrobić to samo! jakim bydlakiem trzeba być żeby zabić parę niewinnych staruszków?!?! to się w pale nie mieści!!! ludzie wy co go bronicie czy jeśli ktoś by wszedł do domu waszych rodziców i by ich torturował a potem zamordował to też byście się starali go zrozumieć? staralibyście się go bronić? gówno prawda!!! morderca powinien zawisnąć na stryczku a nie iść za pieniądze państwa do więzienia!

~15666 (89.25. * .19) 02.07.2011 12:42
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

popieram...tez nie rozumie jak mozna kogos bronic i probowac zrozumiec...jakbysmy mieli tak wybaczac i rozumiec to w co drugim domu by sie tak działo...dla tego kolesia niema zrozumienia a tym bardziej wybaczenia niech poniesie surowa kare za swoje szczeniackie zachowanie

~Maxiu (83.5. * .148) 02.07.2011 11:59
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

Zero tolerancji dla morderców!! Powinno się go zamknąć w 4 ścianach i niech siedzi tam do końca swoich nędznych dni

~beti (188.137. * .248) 02.07.2011 11:45
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

A taki pisanie wasze ze moze nie chciał tego zrobić.. doprowadza mnie do szału.Miał podobno długi ale nie pochodził z biednej rodziny mógł ich okraść albo sie przyznać i prosic o pomoc.Ogród jego rodziców jest pewnie wiecej wart niz te jego długi...A niechcacy tego nie zrobił bo sposób w jaki ich zabił na to nie wskazuje.Niechcacy to jakby kogos popchnął i ten ktoś by sie przewrócił i zabił....A nie w ten sposób.Odprawił sobie rytuał znęcając sie nad biedną PANIĄ A.....Palec tez pewnie obciął jej niechcacy...WIĘC przestańcie go bronić bo nie można tego sp[okojnie czytać......

~beti (188.137. * .248) 02.07.2011 11:24
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

Nie będę sie za dużo rozpisywała.. tez mieszkam w NW i jestem osobą która tez ma dzieci...ale nie wyobrazam sobie jakbym odkryła ze moje dziecko zrobiło coś takiego, bo to nie było zwykłe morderstwo.... tylko masakra zebym jeszcze pomagała potem mojemu dziecku uniknąc kary i odpowiedzialności .. niestety zrobił co zrobił i czy chciał czy nie teraz powinien dostac dożywocie...CI LUDZIE TEZ NIE CHCIELI ZGINĄC chcieli umrzec spokojnie a nie jak to ksiądz powiedział zabici przez DIABŁA ....

~Patriota (89.200. * .94) 02.07.2011 10:55
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

Rocka, a jak jakiś facet by cię tylko zgwałcił, czy też być powiedziała że pewnie chciało się mu i nie mógł się powstrzymać, czy jednak zgłosiła być ten fakt na Policję i złożyła oskarżenie? Mnie przerażają komentarze tych co go bronią. Nikt z was nie zastanawia się co czuje rodzina tych zamordowanych. Ale tak to jest jak się ma litość dla kata, wtedy brakuje tej litości dla ofiary.

~roka (188.137. * .174) 02.07.2011 09:14
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

no tak zgadzam sie z toba w pelni rodzina nic za to nie moze....z tym zdaniem chodzi mi o to ze moze chcial ukrasc a potem jakos sie to stalo i zabil ich...moze w nim sie cos potem uoilo,myslal ze nie ma innego wyjscia...albo od poczatku mial jakies mysli takie i cos tam w glowie mu sie rodzilo zlego.....tez sie z tym zgadzam ze zaufania nie odzyska,w oczach innych ludzi jest skonczony...tylko nie rozumiem tych ludzi ktorzy nic nie wiedza a robia sobie sensacje...

~do roka (89.200. * .134) 02.07.2011 08:57
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

Też jestem z NW i doskonale znam te rodzinę. Wiem, ze nie można im niczego zarzucić i w żaden sposób nie przyczynili się do tego co sie stało. Jednak nie mogę zgodzić się z jednym twoim zdaniem "niewiecie co nim kierowalo i czy idac tam chcial zabic", wchodząc do czyjegoś domu tylko ukraść musisz być gotowym na to, że coś może pójść nie tak i wyjdzie z tego dramat, to się nazywa ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Ci co go znali wiedzą jaki był i trudno im w to uwierzyć jednak dam głowę, że żaden z nich nie chciałby obok niego mieszkać ze swoimi najbliższymi bo zaufania ludzi już nie odzyska. Nawet ty roka .

~roka (188.137. * .174) 02.07.2011 08:46
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

gdyby to byli moi dziadkowie to czulabym rozgoryczenie i zal...i wstret przez pewien czas....ale nie wypisywalabym takich glupot jak wy...wyru***ny ma byc w wiezieniu....smierc za smierc....maja mu obciac jaja....na jakim wy swiecie zyjecie,zastanowcie sie nad soba! jego kara spodkala a jak was to tak bardzo interesuje to pomodlcie sie za zmarlych a nie piszcie glupot....

~roka (188.137. * .174) 02.07.2011 08:43
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

Dajcie juz sobie spokoj! A patriota moja reakcja na to byla by taka sam jak w przypadku tym gdyby zamordowani byli moja rodzina....ja nikogo nie bronie ale nie znaliscie mateusza i nie powinniscie go oceniac PO FOTKACH BO TO JEST ZALOZNE! niewiecie co nim kierowalo i czy idac tam chcial zabic....jestescie daleko od niego i od sparwy tylko zerujecie na tym wypisujac tu glupoty! ciekawe jak wy wygladacie PIEKNISIE!!!!!

~not OMG (83.24. * .51) 02.07.2011 00:16
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

To nie żadne LOL. Zastanów dwa razy zanim coś napiszesz. Dlaczego na nowinach nie napisali nazwiska tylko Mateusz N.

~omfg (83.29. * .44) 02.07.2011 00:11
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Lol, skoro ustawa obowiązuję nawet na portalach społecznościowych, to powinni je wszystkie pozamykać ;f

~KST (83.24. * .51) 02.07.2011 00:01
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

do Kaczora. Wiysz że nie można podować linków? Ustawa o ochronie danych osobowych.

~Podpisz się... (91.192. * .5) 01.07.2011 23:18
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

w głowie mi sie nie miesci jak mozna byc takim zwyrodnialcem.....nie mozna juz nikomu ufac na tym swiecie.tez jestem za kara smierci.chociaz z drugiej strony jest jeszcze rodzina kazdego zabójcy-niewinna!!! i jeszcze im fundowac kolejna traumę zeby patrzyli na taka smierc....????Boże jakie to życie jest ciężkie.ludzie trochę pokory.każdy z nas jest wstrząsniety.wiekszość z nas ma rodziny i dzieci jak nam sie wydaje z "dobrego domu"...ma to jakies znaczenie???.nikt nie wie co nas czeka....oby nikt z nas nie był kiedys po tej drugiej stronie barykady.tragedia dwóch rodzin:ofiar i zabójcy.jednakowo równe.niech spoczywaja w pokoju.

~omfg (83.29. * .44) 01.07.2011 23:17
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

Jak widzę wasze elektroniczne znicze, to rzygać mi się chce. :x pooglądajcie se W11, a nie tu bawicie się w detektywów i wymiar sprawiedliwości.

~15854 (89.25. * .19) 01.07.2011 22:13
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

sprawiedliwosc taka sama jak rzady w PL,ale najgorsze ze wiezien musi miec standard zapewniony,opieke i wyzywienie,a za czyje pieniadze?za nasze a podadki w gore...po co ktos taki ma wogole prawo do zycia,nie szanował czyjegos zycia to niech nie szanuje sie jego zycia...

~........ (89.200. * .201) 01.07.2011 22:11
oceniono 9 razy
9
Zgłoś

internet nie jest anonimowy jak się niektórym tutaj wydaje, tak więc zastanówcie się nad swoimi wpisami, bo może się zdarzyć pewnego dnia, że i do waszych drzwi zapuka sprawiedliwość i rozliczy was z gróźb i nawoływania do nienawiści. Tak więc trochę rozumu i rozwagi zanim coś napiszecie!

~nkooi (89.25. * .19) 01.07.2011 22:09

wszystko mozna zrozumiec,mogł im dac cos a spanie i okrasc jak miał taki kontakt ze go wposcili,ale zabic?opentany przez diabła?przez chciwosc i tyle?pewnie teraz brakuje tych zeby wytłumaczyc co biedactwo robiło w tym momencie,postaw sie w sytuacji ze ktos zamorduje Ci rodziców,bedziesz sobie spokojnie tłumaczyc ze opentany był tak?wydaje mni sie ze reakcja bedzie taka jak opinie ponizej

~Rikki (188.137. * .90) 01.07.2011 22:04
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Dodam jeszcze coś tylko:
Nie nagabujcie na wymiar sprawiedliwości w Polsce ,jaką on wymierzy karę. Na policję też mówiliście że ich (właściwie go) nie znajdą a jak widać znaleźli.

~Rikki (188.137. * .90) 01.07.2011 22:02
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Tak spójrzcie na to co wy robicie źle. Jakby byliście dzisiaj na pogrzebie to to by słyszeliście kazanie - zabił ich człowiek ,ale ten człowiek był opętany przez diabła. ..
NIGDY nie wiecie jak wasze życie się potoczy ,co skrywa los , i co zrobicie dla jakiegoś dobra własnego.
USZANUJCIE ZMARŁYCH nie rozsiewając plotek. Czas pokaże jak było na prawdę, ale na wszystko potrzeba czasu.

~pko (89.25. * .19) 01.07.2011 21:52
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

siostry nikt nie krytykuje...a co mamy patrzec na siebie-nikt z nas nie morduje sasiadóow bo za krat raczej nikt nie pisze...plotek tez nikt nie sieje prawda jest taka ze gnojek dopuscił sie ludobojstwa i co mamy wyrazicroumienie bo niemał na lansik....ja tez chce roznych rzeczy ale do głowy takie pomysły by mi nie wpadłya raczej praca i jeszcze raz praca...dla takiego niema rozumienia