Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Prezydent Wodzisławia na spotkaniach z mieszkańcami podsumuje miniony rok

Mieczysław Kieca odwiedzi każdą dzielnicę

Pierwsze spotkanie zorganizowano już w grudniu w dzielnicy Kokoszyce. Pozostałe odbywać się będą od 9 do 24 stycznia. Wszystkie spotkania mają podobną formę. Najpierw prezydent przedstawia krótką prezentację. Mówi o zrealizowanych inwestycjach, budżecie i planach na najbliższą przyszłość. Później oddaje głos mieszkańcom, którzy dopytują się o ważne dla nich sprawy.

Harmonogram spotkań  

 9.01 (poniedziałek 17.00) – Jedłownik Osiedle - w Szkole Podstawowej nr 4

10.01 (wtorek 17.00) – Jedłownik – Turzyczka – Karkoszka

- w Szkole Podstawowej nr 2

11.01 (środa 17.00) - Osiedle XXX-lecia PRL, Piastów, Dąbrówki

– w Szkole Podstawowej nr 10

12.01 ( czwartek 17.00) – Nowe Miasto – w Gimnazjum nr 2

16.01 (poniedziałek 17.00) – Radlin II – w OSP Radlin II

17.01 (wtorek 17.00) – Zawada – w OSP Zawada

18.01 ( środa 17.00) – Wilchwy – w Szkole Podstawowej nr 8

19.01 (czwartek 17.00) – Wilchwy – w Szkole Podstawowej nr 9

24.01 ( wtorek 18.00) – Stare Miasto w Szkole Podstawowej nr 1

 

 

290 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Ja będe!! (95.50. * .170) 11.01.2012 13:41
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

Ja będe i będę grzmieć!! PERZECIWKO oczywiście

~do.mhl999. (188.0. * .65) 11.01.2012 13:40
oceniono 9 razy
5
Zgłoś

Ty mhl999ty się chyba nie czujesz, załóż sobie pampersa bo zasmradzasz całą tą stronę

~.mhl999. (89.174. * .146) 11.01.2012 10:40
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

może i spędzać w Honolulu mnie to rybka ;-) Ciekawy jestem ilu krzykaczy dziś będzie w SP10 i grzmieć na temat jarów.

~do.mhl999. (188.0. * .65) 11.01.2012 09:14
oceniono 14 razy
10
Zgłoś

3 kadencję spędzi w Chinach ten pan już skończył

~.mhl999. (89.174. * .146) 11.01.2012 00:11
oceniono 12 razy
-8
Zgłoś

@feministka mnie się marzy pensjonat w górach :) a gdybym mieszkał tam gdzie mieszkałem to ten RPR miałbym pod nosem i na pewno by mi nie przeszkadzał. wymień 10 najbardziej uciążliwych wg Ciebie "atrakcji" które mają być w RPR. ************ 3 kadencja Kiecy? przecież ona jest tak bardzo prawdopodobna jak i nie prawdopodobna - skąd te obawy przed tym co będzie. do tego czasu może się wiele zmienić i Kieca naprawdę zostanie na 3 kadencję :D

~ja tylko pytam (80.238. * .20) 10.01.2012 21:32
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

W TVT podano, że Urząd Miasta w Rybniku zatrudnia 1000 osób. Czy to było przejęzyczenie dziennikarza? Bo jeśli nie to chyba to jakiś obłęd. A ile osób zatrudnia urząd w Wodzisławiu bo też jest bardzo budżetożerny?

~do.mhl999. (188.0. * .65) 10.01.2012 19:55
oceniono 15 razy
7
Zgłoś

Kieca niech już niczego nie robi, po nim tylko zgliszcza i kolosalne długi ,te dwie kadencje tego egoisty to będzie jak koszmarny sen, wystarczy Wodzisław więcej nie zniesie.

~feministka (80.238. * .20) 10.01.2012 17:33
oceniono 12 razy
2
Zgłoś

@mhl999,wszyscy sie starzejemy Ty też,nie odpowiedziałeś mi na pytanie czy chciałbyś mieszkać przy jakimkolwiek parku rozrywki?, wybacz ,ale takie inwestycje powstają zawsze w miejscach mało zamieszkałych,tak jest w cywilizowanym świecie.Jary należy uporzadkować,to ma byc cos w rodzaju dużego parku miejskiego,ścieżki spacerowe,rewerowe,ławki dla matek z małymi dziećmi i ludzi starszych.Trzecia kadencja Kiecy to byłaby dla miasta katastrofa,nigdy.

~do poniżej (77.255. * .72) 10.01.2012 17:20
oceniono 10 razy
4
Zgłoś

proszę cię nie strasz ludzi, 3 kadencja co to to nie

~.mhl999. (89.174. * .146) 10.01.2012 17:07
oceniono 12 razy
2
Zgłoś

@feministka chyba się starzejesz, że hałas i krzyki Ci przeszkadzają ;-) Wybacz ale taka jest cena postępu. Co do miejsc parkingowych to również trudno o nie przy Baszcie czy Balatonie. Do jakich późnych godzin będzie czynna gastronomia? Tu nawet McDonald's zamykają o północy, który jest w głównym ciągu komunikacyjnym a twierdzisz, że w jarach będzie lepiej? ******** zrozum, że kanalizacja jest dla mieszkańców tego miasta. co mi po zakwalifikowaniu terenu jeśli niewiele z tego wynikało? owszem jakiś to ruch do przodu, ale dziś obecnie urzędujący prezydent po prostu ciągnie temat dalej i pewnie następca Kiecy będzie robił to samo. Bez względu na to czy Kieca rozrusza ten teren czy nie. Można by rzecz tak -> Kieca pociągnie kanalizację i zadba o dojazd a następca zadba o inwestorów. Także każda władza ma swój udział w danym projekcie - te zazwyczaj są że tak powiem kilku pokoleniowe. Jeśli Kieca będzie miał 3 kadencję to będzie miał największą szansę coś z tym kierunku zdziałać. Plus jest taki, że skończy się odwieczny temat jarów w programach wyborczych, być może jeszcze kilka innych ale to już zależy na ile obecna władza się wyrobi w tym co planuje a o czym znając życie nie każdy wie ;-)

~feministka (80.238. * .20) 10.01.2012 16:11
oceniono 11 razy
3
Zgłoś

@mhl999 wybacz ,ale nie zgadzam się z Twoją opinią nt RPR ...to bedzie nie tylko tak jak piszesz wiekszy plac zabaw, ale także część gastronomiczna czynna pewnie do późnych godzin nocnych,ludzie przyjadą z okolic i nie bedą mieli nawet gdzie postawić samochodów,dobrze wiesz,że dla mieszkańców brakuje miejsc parkingowych ...poza tym bedzie hałas,wrzaski, a to nie jest potrzebne mieszkańcom pobliskich osiedli,którzy tu mieszkają i po pracy maja prawo do odpoczynku we własnych mieszkaniach,przyjezdni pobawią się i odjadą do swoich domów i nic im nie bedzie przeszkadzało.Mam pytanie?czy chciałbyć mieszkać bezpośrednio przy jakimkolwiek parku rozrywki?...bo ja nie.Jest miejsce idealne,niezamieszkałe na ten cel Balaton i Baszta.

~do mhl999. (77.255. * .106) 10.01.2012 15:30
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

zrozum, że kanalizację robi PWiK a nie miasto, tereny na Olszynach zostały zakwalifikowane jako potencjalna strefa gospodarcza za Krzyżaka, tak jak narazie ten twój protegowany niewiele dla miasta zrobił, Jary będą pierwszym jego dziełem oby się udało.

~.mhl999. (89.174. * .146) 10.01.2012 14:25
oceniono 10 razy
-2
Zgłoś

@feministka wybacz ale rodzinny park rozrywki będzie miał niewiele z wspólnego z parkiem rozrywki - nazwa jest sporo na wyrost, ja bym to ujął jako większy i szerszy plac zabaw :) ******* wydatki miejskie? to pomyśl, że teraz właśnie jesteśmy na etapie minusowym, za Krzyżaka był plus teraz pojawił się minus. Można dyskutować, które wydatki mają sens, ale problem jest w tym, że niewielki budżet i duże sumy robią swoje. Biorąc pod uwagę ulgi nazwijmy je "inwestycyjnymi" nie sposób jest w tak krótkim czasie (kilku lat) nagdonić to co się wydalo. Teraz możesz sobie sam odpowiedzieć czy kanalizacja oraz droga dojazdowa na Olszynach są racjonalnym wydatkiem czy też nie. W końcu kto inny jak nie wy krzyczycie tutaj o przygotowaniu terenów? Takich wydatków okolo inwestycyjnych jest jeszcze trochę. Cierpi na tym miasto i mieszkańcy ale albo chcesz isc do przodu, tworząc możliwosc przyszlego rozwoju albo chcesz zaspokajac swoje bieżące "potrzeby".

~do mhl999 (178.181. * .194) 10.01.2012 10:46
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Jasne że nie wszystkie wydatki miejskie są źródłem zysków. Chodzi o to by globalny wynik finansowy miasta był na plusie. Oczywiście nie w każdym roku ale za jakiś rozsądny kilkuletni okres. Na razie bilans miasta z roku na rok się pogarsza właśnie dlatego, że zdecydowana większość miejskich inwestycji bilansu nie poprawia, bo zysków nie przynosi. Taka sama sytuacja jest z polską gospodarką. Dług rośnie i nikt się tym nie martwi, bo to będzie kłopot dla następnych rządzących. Chyba w ten sam sposób rozumują nasze władze.

~Ciekawa (188.0. * .65) 10.01.2012 10:15
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

i jak tam spotkanie? pewnie w mieście mamy sielsko i anielsko

~feministka (80.238. * .20) 09.01.2012 17:12
oceniono 21 razy
7
Zgłoś

@mhl999 uwazam,że Rodzinny Park Rozrywki nie powinien powstać w jarach gdzie jest duże skupisko ludności,najwieksze osiedla mieszkaniowe, najlepsza lokalizacja to Balaton i Baszta na taka działalność,nikomu nie bedzie przeszkadzać wręcz idealna . Jary należy uporządkować,piękna zieleń,ścieżki rowerowe i spacerowe,oaza ciszy i spokoju.

~.mhl999. (89.174. * .146) 09.01.2012 16:53
oceniono 17 razy
-7
Zgłoś

konsultacje społeczne nt jarów odbyły się w 2007 roku? strzelam bo nie pamiętam :D poza tym dowiedzcie się może co tam będzie a potem mówcie o "parku rozrywki"

~do wszystkich (80.238. * .20) 09.01.2012 15:27
oceniono 18 razy
10
Zgłoś

spotkanie prezydenta z mieszkańcami ,szkoła nr10 g.17.00,zapytajmy Kiecę dlaczego Park Rozrywki zlokalizował w jarach a nie w okolicach Balatonu i Baszty,bez konsultacji społecznych mieszkańców pobliskich osiedli,wyraźmy zdecydowany sprzeciw przeciw tej lokalizacji,

~Podpisz się... (83.238. * .221) 09.01.2012 13:55
oceniono 16 razy
4
Zgłoś

mhl999 przestan pic, to nie jest wstyd poprosic o pomoc specjaliste. Czasmi cos piszesz z sensem a czasami bredzic Jary to maja byc tereny spacerowo rekreacyjne, a nazwa jak nazwa im lepsza tym wieksze szanse na pozyskanie srodkow.

~pomyślunek (188.0. * .65) 09.01.2012 13:41
oceniono 15 razy
11
Zgłoś

Co zrobić skoro prezydent właśnie słynie z genialnych pomysłów, rzec by można, że to ojciec pomysłodawca, a to że te pomysły zazwyczaj są poronione to już zupełnie inna sprawa

~@mhl999 (80.238. * .20) 08.01.2012 18:31
oceniono 22 razy
10
Zgłoś

dla jarów Kieca musi zmienic lokalizację,mieszkańcy osiedli wodzisławskich nie chcą w jarach Parku Rozrywki,najlepsze miejsce dla tej inwestycji jest Balaton i Baszta,a jary tylko uporzadkować,zrobić ścieżki rowerowe i spacerowe,oaza spokoju i ciszy,ten temat na pewno bedzie na spotkaniu z mieszkańcami,nie było zadnych konsultacji społecznych co do lokalizacji,po prostu Kieca wymyślił sobie ,że tak ma być,to niedopuszczalne,nigdzie na świecie nie ma takich inwestycji w srodku największych osiedli mieszkaniowych,

~zyzol pyta? (83.7. * .187) 08.01.2012 13:05
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

a czy jeszcze do tego wchodzi ta nowa wypasiona ubikacja w tym USC?? czy tylko nagłośnienie, a może "zeszli z tej ubikacji" spuścili ją!!!!!!!!!

~.mhl999. (89.174. * .146) 08.01.2012 11:52
oceniono 11 razy
-3
Zgłoś

Oczywiście jarów jeszcze prezydent nie zrealizował, a na PKS też nic jeszcze nie powstało. Wyburzono i tyle. Kanalizacja przecież też nie jest skończona. Można by tak wymieniać jeszcze x razy. Fakt faktem, że inwestycje powinny przynosić zyski ale to nie w mieście. Miasto ma jeszcze dziesiątki innych zadań "kosztotwórczych". Teraz pomyśl o takiej drodze na Olszyny przy współpracy z powiatem - ma sens czy nie ma sensu? Wiadomo, że inwestorzy nie pojawią się od razu, ale z drugiej strony marudzicie, że trzeba to zrobić ;-) ******** @wkurzony będę popierał każdą obecną władzę Wodzisławia ale wytykał jej idiotyzmy których się dopuszcza w imię "polepszenia sytuacji" bo to kpiny z mieszkańców. Co do maszynki do głosowania paradoksalnie nie masz racji co do ceny ;-) W wymienionej przez Ciebie kwocie wchodzi jeszcze nowy system nagłośnienia, który ma być zainstalowany w USC w którym to mają odbywać się sesje RM (wg mnie kolejny durny pomysł). Oczywiście można zliczyć głosy ręcznie, wspominałem o tym kilka razy, ale nie wiń mnie za to, że urzędnicy i radni są tak leniwi. Mnie nawet ciekawi "za ile" wykonali by taki system uczniowie z "budowalanki" w ramach obrony pracy dyplomowej.

~ 6324 anty kieca (78.133. * .112) 08.01.2012 11:25
oceniono 13 razy
9
Zgłoś

Bardzo proszę o liczny udział mieszkańców w tych spotkaniach. Jest to niebywała okazja umożliwiająca obnażenie intelektu wzorcowego nieudacznika Mieczysława Kiecy. Osobiście też się wybieram i mam ciekawe pytania dla gościa.

~wkurzony (80.238. * .29) 08.01.2012 00:12
oceniono 15 razy
11
Zgłoś

mhl i Galllus to dwa w jednym. Mają jakieś problemy ze sobą (gallus chyba miał straszny konflikt z jakąś nauczycielką - do psychologa idź a nie pisz tu bzdur). Mhl niby znający sie na rzeczy a też chrzani. Trochę popiera i trochę nie popiera obecnej władzy. Rozdwojenie jaźni. Chyba obydwaj to wynajęci przez władzę do mącenia i robienia wody z mózgu zwykłym ludziom. Koszty tak zwanej "oświaty", czyli przedszkoli i i wszystkich szkół miejskich to 40 kilka mln zł rocznie. Otrzymywana subwencja oświatowa z budzetu państwa na pokrycie kosztów utrzymania szkół powoduje, że faktycznie z własnych dochodów miasto pokrywa TYLKO 7-8 mln zł kosztów utrzymania szkół. Likwidacja jednej szkoły może dać "oszczędności" kilkaset tysięcy zł rocznie. Np. 610.000 zł. I tak to nic nie da. Prezydent i radni fundują sobie maszynkę do liczenia głosów za 10% "zysków" z likwidacji 1-nej szkoły. Maszynka kosztuje 61.000 zł. Maszynka służy do liczenia kto jest za a kto przeciw na posiedzeniach Rady Miejskiej (21 radnych). Nie mogę się nadziwić,jak to się stało, że rządzą nami (prezydent i radni), którzy nie potrafią liczyć do 21.Moja córka (6 lat, potrafi liczyć do 115 oraz dodawać i odejmować do 30 w pamięci i na palcach). Ci którzy nami rządzą potrzebują do tego maszynki za 61.000 zł. Zadłużyli miasto na maksa (ruina) i wszystkich mają w d.....e. Jaja sobie robią.

~do mhl999 (77.253. * .125) 07.01.2012 22:36
oceniono 12 razy
12
Zgłoś

To że mozna pozyskac 85% nie moze byc jedynym powodem by to zrobić. Wodzisław nie narzeka na nadmiar pieniedzy, więc nasze inwestycje powinny przynieść jakiś zysk dla miasta. Nie tylko prestiżowy ale i finansowy. Jesli tylko prestizowy, to efektem tych inwestycji bedą tylko rosnące długi. Miasto powinno gospodarowac tak jak przedsiębiorstwo. Mądry prezes jesli zaciaga kredyt n.p. na 5% to tylko wtedy, gdy inwestycja przyniesie 6 lub wiecej. p.s. jarów jeszcze prezydent nie zrealizował - to tak dla ścisłosci.

~do poniżej (188.0. * .65) 07.01.2012 21:25
oceniono 8 razy
8
Zgłoś

I ty się jeszcze dziwisz, a jak twoim zdaniem ma być, to żal , oburzenie,i bezsilność przez ludzi przemawia.

~do apel,,,,,, (83.10. * .78) 07.01.2012 21:18
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

raz byłam i więcej nie pójdę -- tak mi było wstyd, za zachowanie wszystkich. spróbuj sam- zobaczysz.

~SR do Broncia (80.238. * .20) 07.01.2012 16:39
oceniono 11 razy
7
Zgłoś

Nikt nie zamknie granic bo po to jesteśmy jednym regionem żeby wspólnie korzystać z miejs pracy w różnych miastach ale fakt, ten wasz Kieca mógłby się trochę lepiej starać bo Wodzisław jako jedyne miasto nie pozyskuje inwestorów i pieniędzy na rozwój indywidualny bezrobotnych. A przecież więcej miejsc pracy to więcej wpływów z podatków.

~apel do mieszkańców (80.238. * .20) 07.01.2012 15:45
oceniono 9 razy
9
Zgłoś

mieszkańcy idźcie na spotkania z prezydentem i powiedzcie głośno z czym sie nie zgadzacie,czego prezydentowi nie wolno robić ,z czym się nie zgadzacie,to kontrola społeczna,bardzo skuteczna !!!!!!!!!!!

~do .mhl999 (188.0. * .65) 07.01.2012 09:29
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

Myśl co piszesz ,słuchaj co mówisz ,tokiem twoich wypowiedzi prezydent jest najlepszy - tylko z rządzeniem u niego krucho. ALBO >ALBO .

~tylko tu śpię (188.0. * .65) 07.01.2012 09:06
oceniono 7 razy
5
Zgłoś

Sam nic nie potrafi wymyślić to teraz z mieszkańcami się spotyka żeby pomysły podbierać a jak coś nie wypali to będzie na naród - bo to mieszkańcy chcieli, to ci spryciarz

~.mhl999/ (89.174. * .146) 07.01.2012 00:13
oceniono 15 razy
-7
Zgłoś

@feministka tylko, żeby kieca przykręcił sobie śrubę to ktoś nad nim musi wisieć wypominając mu każdą bzdurnie wydaną złotówkę. To raczej nie jest trudne zadanie ;-) Kredyty i przejadanie pieniędzy to tylko część prawdy. zasadnicza jest jednak taka, że miasto musi się zadłużyć żeby inwestować. Jeśli masz możliwość pozyskania 85% przy wydatku 15% to chyba warto? Myślę tu o "jarach", o których wielu prezydentów mówiło ale zrealizował to Kieca. Nagrody dla pracowników? Cóż moim zdaniem relikt przeszłości, który dawno temu powinien zostać zlikwidowany. Nie zgodzę się z tym, że wydatki w czasie kryzysu powinny być hamowane. Wg mnie docenienie pracownika w trudnej sytuacji daje lepsze przełożenie w perspektywie czasu. ********** jeśli chodzi o słuchanie głosu mieszkańców to nie mogę się zgodzić. prezydent powinien wiedzieć do czego zmierza i jakimi sposobami. głos mieszkańców to racjonalny punkt widzenia, z którym jednak nie musi się zgadzać. ****** bzdurą jest twierdzenie że Rybnik czy Jastrzębie zablokuje miejsca pracy dla Wodzisławian. Może taka polityka będzie obowiązywała w urzędach administracji publicznej ale nie w prywatnych firmach.

~do do Broncio (188.0. * .65) 06.01.2012 22:42
oceniono 9 razy
5
Zgłoś

ale żeby go zatrudnili to on by musiał coś umieć :)

~do Broncio (195.34. * .52) 06.01.2012 21:29
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

Przecież u sąsiadów jest tyle pracy, ze Kieca nie ma się o co martwić.

~Broncio (195.34. * .52) 06.01.2012 20:55
oceniono 13 razy
5
Zgłoś

Ja zapytam pana Kiecę, Co bedzie, jak Jastrzębie i Rybnik zamkną miejsca pracy dla wodzisławian? Jeżeli on mi nie odpowie, to ja mu powiem, Że za pana sprawą Wodzisław będzie miał tyle mieszkańców co Pszów.

~zyzol. (83.10. * .148) 06.01.2012 20:38
oceniono 10 razy
10
Zgłoś

jeśli tak wszyscy myślicie--wywieżcie go na taczce--proste. Będzie taka okazja 24 stycznia-- Stare Miasto, matecznik wiceprezydenta.

~do poniżej (80.238. * .20) 06.01.2012 20:28
oceniono 10 razy
8
Zgłoś

miasto nie jest prywatnym folwarkiem prezydenta Kiecy,nie dosyc ,że obcy to jeszcze nie słucha mieszkańców a wręcz działa na ich szkodę,po co nam taka władza?,prezydent ma słuchać głosu mieszkańców!!!!!!!!

~zefir* (77.255. * .162) 06.01.2012 19:05
oceniono 16 razy
12
Zgłoś

nareszcie do niektórych zaczyna docierać, że Kieca to krętacz i mąciciel