Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Na którą partię oddałbyś głos teraz?

Bogatszy o wiedzę, jak po wyborach radzą sobie partie, które je wygrały, jak byś teraz zagłosował, na którą byś oddał swój głos?

Ankieta

Gdybyś jeszcze raz miał możliwość oddać swój głos w wyborach do Sejmu, jak byś zagłosował?
Zobacz więcej

Tuż przed wyborami w październiku 2011 r. głosowaliście w naszej sondzie tak:

PiS - 593 głosy

PJN - 149 głosów

SLD - 205 głosów

Ruch Palikota - 772 głosy

Polskie Stronnictwo Ludowe - 80 głosów

Polska Partia Pracy - Sierpień 80 - 32 głosy

Platforma Obywatelska RP - 1073 głosy

Prawica - 30 głosów

Nowa Prawica - 174 głosy

405 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~szkoda gadać (188.0. * .65) 15.02.2012 18:30
oceniono 10 razy
10
Zgłoś

Nie wiem co o tym myśleć,Leszek Tobiasz świadek w aferze marszałkowej chodzi o( naszego obecnego prezydenta )miał zeznawać w sądzie 1 marca jako świadek w sprawie korupcji WSI .i pozamiatane, bo w niedzielę zdrowy człowiek nagle umiera ,to jakieś> fatum czy... coś ? świadkowie afer albo się wieszają albo topią albo nagle umierają albo samoloty spadają, czy tu działają jakieś nadprzyrodzone siły albo esbeckie metody,w jakim bagnie nam przyszło żyć.

~szatan (79.234. * .109) 15.02.2012 18:15
oceniono 12 razy
12
Zgłoś

Bardzo mnie ciekawi kto glosoje na PO ze maja tyle glosow

~Josef (87.205. * .94) 15.02.2012 16:41
oceniono 10 razy
10
Zgłoś

mlodzi po szkolach bez pracy ,na garnuszku rodzicow lub dziadkow,a rudy cudak jeszcze funduje ustawe emerytalna do 67 roku zycia ,pogonic ten nierzad na zielona wyspe

~abcde (193.179. * .98) 15.02.2012 14:14
oceniono 11 razy
11
Zgłoś

Dokładnie tak nie ma co liczyć na polskich wyborców, głosują na krzykaczy i propagatorów wolności wszelakiej bez konkretnego planu a co najważniejsze bez honoru i przywiązania do ojczyzny.

~stary Ślązok (188.0. * .65) 15.02.2012 13:44
oceniono 12 razy
12
Zgłoś

Tak zgadzam się z panem całkowicie,tak samo wiem że zostaliśmy oszukani przez solidarność i w dalszym ciągu nas oszukują,pierwszy idol którego nam podstawili który nas puścił w skarpetkach , a który był kamykiem do olbrzymiej lawiny polskich nieszczęść, jeszcze się oburza że za mało mu bijemy czołem . Dzisiaj widzę że przez to że uchylono nam rąbek cywilizacji postawiliśmy wszystko na złą kartę i cały czas przegrywamy, może ktoś ma coś w rękawie -ale jak widzę te sondaże , czy komentarze niektórych tu piszących , to wiem że nawet tych rękawów nie mamy> jesteśmy na samym dnie.

~do, do hem. (83.10. * .166) 15.02.2012 13:05
oceniono 19 razy
19
Zgłoś

no proszę, cyt. nie walczyliśmy o dobro elit, a tak naprawdę o kogo solidarność walczyła?? brakowało im tych splendorów, wypasionych bryk, tego szumu koło siebie, pięknych garniturów, mieszkań, co tam mieszkań, willi. Mówili w jakim to dobrobycie mieszka Gierek!!!! ile się nachapał, nakradł, a on co miał??? dom, zwyczajny dom w Ustroniu. Nie latał samolotem do domu, tak jak to robi premier. Ciekawe gdyby dalej pan Tusk czyścił kominy (tak się chwali, jak on co ciężko pracował na wielkich wysokościach) podnosiłby wiek emerytalny, na pewno, nie. Teraz pan narzeka,a na kogo pan w ostatnich wyborach głosował?? mnie solidarność zawsze drażniła, walczyła tylko o siebie, o swoich. Tak teraz macie, cały rząd to Unia Wolności. @ Josef tak, pogonić to tajtajstwo. Może się doczekamy, jak młodzi wyjdą na ulice, będą wołać - pracy, bo na stare lata będą emerytur szukać.

~Symatyk pis 2 (188.0. * .65) 15.02.2012 12:51
oceniono 10 razy
10
Zgłoś

Wcale się nie dziwię że ludzie szukają pomocy są zdesperowani , a to daje w obietnicach właśnie Palikot ale tylko skrzeczeniem, bo do zrealizowania tych obietnic jest tak daleko jak do słońca,myślenie niektórych jest że gorzej już być nie może......niestety MOŻE ,rządzenie nie polega na obiecywaniu czy legalu czegoś , tylko na twardych mądrych i oszczędnych decyzjach i współpracy z narodem .Bo obecnie naród potrzebny jest tylko do wyborów...... jeszcze trochę i nie będziemy potrzebni nawet do tego , zostanie nam tylko polski kamieniołom, nam zaciskają pasa,a premier Tusk za gróbo ponad 2 miliony złotych wozi się samolotem do domu i każdy płacący podatki mu to funduje, to mnie krew zalewa.... może mu jego sympatycy wytłumaczą że jest tylko premierem a nie BOGIEM.

~Josef (87.205. * .94) 15.02.2012 11:50
oceniono 16 razy
16
Zgłoś

Ludzie juz sa u kresu wytrzymalosci i wcale sie nie zdziwie jak to wszystko wyjdzie na ulice i POgoni ten nierzad wyjdzie nie

~abcde (193.179. * .98) 15.02.2012 11:09
oceniono 15 razy
15
Zgłoś

Z deszczu pod rynnę. Czy wy naprawdę jesteście tak zaślepieni przez media że oddajecie swoją przyszłość w ręce chorych ludzi z ruchu Palikota. Te poglądy uwłaczają ludzkiej godności.

~do hem (188.0. * .65) 15.02.2012 09:55
oceniono 18 razy
14
Zgłoś

Ja też to zauważyłem , i mam wrażenie że ludzie z -PO nie są...... Polakami, gdzie Polska zadziorność, gdzie patriotyzm, gdzie obrona tego co dobre, tylko ślepiec nie widzi że szykujemy naszym dzieciom i wnukom, -18 wiek,chcemy znowu być zniewoleni ,czy dla niektórych ludzi udowodnienie że ja mam racę i będzie tak jak ja chcę( MUSI MOJA PARTIA WYGRAĆ BO JA JĄ WYBRAŁEM ).jest najważniejsze ,coraz większa bieda, niekiedy lepiej jest przyznać się do błędu niż narażać naród, na niewolnictwo i biedę(Ja już widzę tę biedę jak wygląda -3 lata temu , z wypracowanej po....35 latach pracy- emerytury mogłem tak sobie bez kokosów żyć nie narzekaliśmy a dziś po opłaceniu, wykupieniu podstawowych potrzebnych rzeczy zostaje nam........np. na 15 bochenków chleba a gdzie reszta--- nie pozwalam sobie zachorować ,dziś takich ludzi jak ja- a jest nas najwięcej , żyje na skraju ubóstwa powiem nawet że wegetuje, nie walczyliśmy o dobrobyt elit rządzących czy partyjnych, ale nasz i naszych rodzin , mnie nie obchodzi kto rządzi byle by mnie nie okradał, i rządził mądrze sprawiedliwie i uczciwie. a niestety nie trudno zauważyć że za obecnych rządzących 18 wiek jest trybie uaktywniania!!!!.

~Do poniżej (178.181. * .179) 15.02.2012 07:00
oceniono 10 razy
8
Zgłoś

W naszym kraju lewica cały czas rządzi. Trzeba ją raczej ograniczyć.

~do poniżej (80.238. * .20) 14.02.2012 22:01
oceniono 10 razy
-6
Zgłoś

w naszym kraju jest pilna potrzeba wzmocnienia lewicy,mają mój głos,

~hem (77.253. * .90) 14.02.2012 21:05
oceniono 15 razy
11
Zgłoś

Od wczoraj rana co kilka godzin notuję procentowe poparcia poszczególnych partii w tym naszym sondażu (wczoraj rano PiS 22,6% RP 24,2% SLD 8,3% PO 16,6%) i wyraźnie widać, że ktoś próbuje podciągać PO. W ilości głosów tez widać, że od wczoraj zdecydowaną wiekszość oddano na PO. Jakoś nie mogę uwierzyć w taką nagłą miłość do tej partii. Niby można oddać tylko jeden głos z jednego kompa, ale sa przecież sposoby żeby to obejść. Ciekawe, komu na tym zależy?

~Nowa Prawica (31.63. * .106) 14.02.2012 20:11
oceniono 9 razy
-5
Zgłoś

tylko Nowa Prawica, precz z lewactwem z PIS, PSL, PO i SLD, oraz Ruchem Palikota

~wodnik (89.200. * .113) 13.02.2012 23:34
oceniono 12 razy
6
Zgłoś

Pamiętam lata 2005-2007 za rządów PiS i niebotyczny wzrost gospodarczy powyżej 5%, a dziś za Tuska nędza i bezrobocie, zamykanie szkół i coraz wyższe czesne za przedszkole, nieudolność w służbie zdrowia i powszechna inwigilacja w internecie – dlatego tylko PiS nadzieją całą naszą i tylko PiS, bo reszta to kanapowe partie.

~Takie sobie luźne myśli (77.253. * .90) 13.02.2012 22:37
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

@berr. Dużo można zarzucić Korwinowi, ale że mu się nie podoba kapitalizm to przesadziłeś. Ne podoba mu się socjalizm, a szczególnie eurosocjalizm UE. Tak samo człowiek jest akurat dla niego ważniejszy niż wszystko inne, łącznie z Państwem które człowieka ogranicza. Jedno z jego haseł to : Człowiekowi wolno wszystko, o ile nie narusza to wolności drugiego człowieka" . To tak w trybie sprostowania.

~berr. (178.42. * .15) 13.02.2012 22:22
oceniono 9 razy
5
Zgłoś

Korwin-Mikke, może jest dobrym felietonistom, ale politykiem? nie, chyba nie. Nieraz nie wiem czy on błaznuje, czy wymyśla te wszystkie "pomysły", jak on widzi nasz kraj, ludzi pracujących. Wszystko dla niego jest złe, demokracja, kapitalizm, nawet człowiek. Człowiek, który pracuje jak wół, też dla niego jest tylko robolem, konsumentem. Tak naprawdę nie wiem czego można się po nim spodziewać. Najlepiej niech zostawi partię młodym, on to przeżytek. Co do kart chip NFZ- bardzo dobry pomysł, szacunek dla pana Sośniarza--jesteśmy w sytuacji komfortowej, bez kłopotów ubezpieczeniowych.

~Takie sobie luźne myśli (77.253. * .90) 13.02.2012 20:14
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

@sympatyk PiS. Co do kart chip NFZ na śląsku - zgadzam się z tobą. Obecne władze chetnie by się tego systemu pozbyły (były ostatnio takie próby) i nie bez powodu nie wprowadziły kart w pozostałych województwach. Po prostu pozwalają one na lepszą kontrole wydatków w służbie zdrowia.Tak na marginesie, to wprowadził je na śląsku poseł PiS A. Sośnierz. (kiedyś członek UPR).

~sympatyk PIS (188.0. * .65) 13.02.2012 19:45
oceniono 9 razy
7
Zgłoś

A ja dalej będę się upierał, na PIS - jeżeli by ktoś poczytał ze zrozumieniem,program PISu na pewno niektóre punkty były by jak najbardziej do przyjęcia ,np. karty NFZ. się sprawdzają na Śląsku i powrót do - Regionalnych Kas Chorych.....był by najlepszy moim zdaniem .

~Takie sobie luźne myśli (77.253. * .90) 13.02.2012 19:29
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Prawica - n.p. UPR nie zakłada braku pomocy społecznej (czytać programy partii zanim się zabierze głos) . Państwo rozdawniczo-urzędnicze, a takie proponują w większym lub mniejszym stopniu wszystkie inne partie z czasem staje sie coraz mniej rozdawnicze a coraz bardziej urzędnicze. W efekcie zabiera coraz większe podatki i konsumuje coraz większą ich część na potrzeby urzędników "oddając" podatnikowi coraz mniej jako "bezpłatne to i owo".

~moi (93.105. * .227) 13.02.2012 18:40
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

Korwin chyba nieco zbyt mocno oddalił się w kierunku anarchii. Przypominam, iż czasy urzędników rozpoczęły się dopiero w XX wieku. A wcześniej? Bieda, ogromne nierówności społeczne, brak możliwości odpoczynku na starość, chorobowe nędzarza kończy się jeszcze większą nędzą, o rencie nie miał nawet kto myśleć. Polityka Korwina do tych czasów by doprowadziła. Dzisiajszą ideą PAŃSTW jest nie istnienie dla samego istnienia a istnienie w celu pomocy najsłabszym członkom społeczeństwa. Socjalne cele można dokonać tylko w państwie URZĘDNICZYM. Ktoś te czynności musi wykonać. Przykładem, jak myślicie, ilu pracodawców płaciłoby pracownikowi jakąś tam stawkę gdyby nie minimum płacowe (patrz Chiny, patrz średniowiecze i okresy niewolnictwa).

~Takie sobie luźne myśli (77.253. * .90) 13.02.2012 18:09
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Niestety Korwin źle sie przysłużył Prawicy. Media skwapliwie rozpowszechniają jego (czasami wyrwane z kontekstu) niezbyt szczęśliwe - delikatnie mówiąc - wypowiedzi i stąd taki stereotypowy wizerunek "oszołomów" jak to napisała lalkus. Dlatego też mało kto zna program Nowej Prawicy czy UPR z którym Korwin kiedyś był silnie związany. Co ciekawe, niektóre pomysły społeczno-gospodarcze - nazwijmy to umownie Korwinowskiej Prawicy - rozpowszechnia jako swoje Palikot !!. Charakterystyczny popis ignorowania Prawicy dały media po 1 turze ostatnich wyborów prezydenckich kiedy zapraszany był do programów TV piaty Pawlak, a nie zapraszany czwarty Korwin. p.s. Dzień w którym Korwin odsunie sie w cień i pozostanie - dobrym moim zdaniem - felietonistą, może być dobrym dniem dla Prawicy. Na razie jednak po kolejnej klęsce w wyborach trwa uparcie na swoim przywódczym miejscu.

~Gosc (93.105. * .30) 13.02.2012 17:05
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

lalkus to media wykrowały błedny obraz korwina mikke jako oszoloma jako jedyny chce cos zmienic to najlepiej zrobic z niego wariata w mediach zeby na niego ludzie nie głosowali pewnie nawet nie wiesz jakie programy wyborcze mialy poszczególne partie

~nigdy PIS (80.238. * .20) 13.02.2012 16:39
oceniono 8 razy
-2
Zgłoś

@moi,"daj mi człowieka a znajdzie się paragraf",chyba tak chciałeś napisać,a co do partii...tylko nie PIS!!!!!!!!!

~lalkus (83.7. * .177) 13.02.2012 16:36
oceniono 11 razy
9
Zgłoś

dlaczego obrażasz???? "jełopy" będę głosować na swoją partię, tyle razy, ile będzie startowała do wyborów ."Głupi naród" ty do niego też się zaliczasz??? wnioskuję, że głosujesz na Nową Prawicę, czyli "oszołomów", którzy się nigdy nie dostali do sejmu. Propagują skrajną prawicową i faszystowską politykę. Dam ci cytat pana Korwin-Mikke: "należy bić lewaków w Warszawie".
Zaspokoję twoją ciekawość, moja partia to SLD, "kabota " nigdy nie przewróciłam.

~inny (31.63. * .102) 13.02.2012 11:30
oceniono 11 razy
-9
Zgłoś

a jełopy głosują na PO, PIS, SLD, PSL głupi naród Polski daje się oszukiwać przez te partie

~Korwin (31.63. * .102) 13.02.2012 11:08
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

Nowa Prawica tyle w temacie. Małe podatki i mała biurokracja, wolność

~ na- PIS (188.0. * .65) 13.02.2012 10:39
oceniono 17 razy
3
Zgłoś

Zawsze na PIS ......nie mam wyrzutów sumienia za to co się dzieje ,wybranie PO- dla mnie było by równoznaczne z rozpoczęciem studiów z pominięciem podstawówki i matury ,to tyle w temacie .

~Takie sobie luźne myśli. (77.253. * .90) 12.02.2012 18:33
oceniono 11 razy
11
Zgłoś

Plusy i minusy przed wyborami analizują tylko jednostki. Mało kto czyta też programy wyborcze. Politycy bardzo dobrze o tym wiedzą i wypisuja w nich bajki i pobożne życzenia. Gdyby n.p. wyborcy przeczytali program PO z 2007 (82 strony) - ja przeczytałem - i przeanalizowali jego realizację po 4 latach, to trudno by im było znaleźć jakieś plusy. Zdecydowana większość idzie do urn i głosuje wg słupków, które pokazują media i wg tendencyjnych relacji i audycji telewizyjnych. Co gorsza głosuje na partie, a nie osoby związane z terenem okręgu wyborczego. Jedyna nadzieja w niezależnych kanałach informacyjnych - głównie internetowych. No i w większym zainteresowaniu obywateli tym, co dzieje się w kręgach władzy. Może wtedy uda się ten zabetonowany układ sejmowy zmienić.

~moi (93.105. * .227) 12.02.2012 17:08
oceniono 8 razy
8
Zgłoś

Ktoś kiedys powiedział: chcesz winnego, daj mi człowieka. Przy każdych wyborach liczymy plusy i minusy, sumujemy to a nastepnie wybieramy najbardziej korzystną opcję. Dlatego nie polecam omijania wyborów, bo ktoś podejmi decyzje z mnie. Co do kandydatów i ich fachowości, może wypadałoby pomyśleć o wprowadzaniu jakiś cenzusów? Mam wrażenie, iż niektórzy aby zyskać poparcie są w stanie przegłosować, że czarne jest białe, albo że na księżycu rośnie trawa. Co do Łukaszenki, przy odpowiednim zastosowaniu ww. Łukaszenko nie doszedł by do władzy. Przy zastosowaniu poprawnych cenzusów dzisiaj nie było by też problemu w Grecji czy Hiszpani - wygrywały partie populistyczne, które dawały wszystkim ile się da, a gdy sakiewka się wyczerpała to teraz klops.

~ do Byle do jutra..... (188.0. * .65) 12.02.2012 13:38
oceniono 11 razy
9
Zgłoś

Ja nie uważam że nie pójście na wybory cokolwiek by załatwiło , było by jeszcze gorzej, to tak jak by władzę oddać walkowerem.Ale jestem za wnikliwym sprawdzaniem wszystkiego względem kandydata, np. dziś na słowo wierzy się w zdobyte wykształcenia , nie potrzeba dowodów żeby można to sprawdzić , np. radny napisze (wykształcenie średnie ) i wieży mu się na słowo..... a on nawet pisać nie potrafi a tym bardziej myśleć, co by było jak by tak zaapelować żeby to posprawdzać, czy nie okazałby się w niektórych przypadkach --ZONK. niby błahostka> a jakie wielkie oszustwo- czyż nie ...

~Anty PO (83.30. * .121) 12.02.2012 13:38
oceniono 8 razy
4
Zgłoś

PO to DNO!Tyle w temacie.

~Takie sobie luźne myśli (77.253. * .90) 12.02.2012 13:29
oceniono 7 razy
5
Zgłoś

Każda z partii zasiadających w sejmie ma cos za uszami. Więcej lub mniej. Zmiany w kraju sa niemozliwe jeśli nie dojdzie do diametralnej zmiany sposobu rzadzenia o którym pisałem juz parokrotnie. Trzeba udchudzić Państwo (administracja, nikomu niepotrzebne twory biurokratyczne) i dzięki temu zmniejszyć obciążenia fiskalne Polaków. To z kolei przełoży się na pobudzenie gospodarki, zmniejszenie długu publicznego a w efekcie szybki rozwój kraju. Tego nie dokona żadna sejmowa partia z jednego zasadniczego powodu. Ta cała rozdmuchana nadbudowa potrzebna jest rządzącym jako źródło mniej lub bardziej legalnych przychodów oraz dla uchonorowania swoich sprzymierzeńców. Trzeba mieć gdzie umieścic pociotków i znajomych którzy w swoim czasie się odwdzięczą. Nikomu nie odbieram prawa sympatyzowania za jakąś partią. Namawiam jedynie do samodzielnego poszukiwania informacji o sytuacji i układach politycznych w róznych źródłach a nie tylko w jednym. Może to w przyszłości zaoszczędzić niektórym politycznych rozczarowań.

~do poniżej (10.0. * .29) 12.02.2012 12:57
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

KAŻDY MA SWOJĄ PARTIĘ,A WSZYSCY NIE MAJĄ NIC!!!!Oto polska demokracja(sorry,powinno być dupokracja)

~do Takie sobie..... (83.26. * .30) 12.02.2012 12:55
oceniono 9 razy
9
Zgłoś

już ktoś napisał,partia PO też nie ma czystych rąk. Zapomniałeś aferą hazardową, Pana Chlebowskiego i Drzewieckiego, nie bój się, oni swoim krzywdy nie zrobią, a inne afery pozamiatane pod dywan swoich posłów!!!!! każda partia ma coś przeskrobane. Pozwól więc każdemu mieć swoje zdanie i swoją partię.

~Byle do jutra....... (10.0. * .29) 12.02.2012 12:43
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Na żadną partię bym głosu nie oddał.Widać jacy z nich dorobkiewicze.W PL nie ma klasy politycznej,tylko warchoły udające polityków!Twierdzenie,"że teraz narzekasz,bo nie głosujesz" to nic innego jak otumanianie do reszty i tak zdurniałego ludu.Nad Wisłą(niestety nad Odrą też),obiecywali już cuda na kiju!I co?I nic!Będzie jak dotychczas-program ogłupiania.TYLKO PROTEST W POSTACI 100% nie uczestnictwa w wyborach pokazałby tym na "górze" ,że barany się przebudziły z letargu....

~do moi (188.0. * .65) 12.02.2012 12:34
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

PO pierwsze POwiem że widzę że PO się tu bardzo uaktywniło, narzucając swoje zdanie inaczej myślącym kolorem czerwonym ,a tak chcieli pokazać tą swoją łagodność i bezkonfliktowość , to nie my to PIS fajnie tu ktoś napisał bez PISu -PO przestało by istnieć, bo inne partie godzą się z chorymi rządami PO( A tak w nawiasie czy rządy Łukaszenki mają prawo bytu twoim zdaniem ). Rzetelne wiadomości w TVN to rzeczywiście stek bzdur wyrywanych z kontekstu..... przerywanych 10 minutowymi reklamami , w celu zarobienia jeszcze większych pieniędzy- więc masz rację czytaj książki i nie będziesz musiał się wypowiadać na temat polityki .

~do pomocnik (188.0. * .65) 12.02.2012 12:04
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

pomocnik to aż tylu udzielało ci pomocy,a efekty jak widzę żadne- może te wizyty powtórzysz i stosuj się do zaleceń baranie.

~Takie sobie luźne mysli (77.253. * .90) 12.02.2012 11:29
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

No to trzeba było tego nie puszczać wcale. Powtarzam. Może to co on mówi to fikcja. Nie wiem. Nie mam wystarczającej wiedzy. Wrak pocięty na kawałki gnije prawie dwa lata w Rosji - to tak na marginesie. Ale pokazanie czegoś takiego w Wiadomościach służyło ośmieszeniu jednej z opcji politycznych i podjudzaniu do nienawiści, a nie przekazaniu informacji o jakimś wydarzeniu. Tak działa TVN wobec wszystkich, którzy nie myślą jak PO.

~moi (93.105. * .227) 12.02.2012 11:21
oceniono 6 razy
-4
Zgłoś

Do Takie sobie luźne myśli. Tylko, że p. Macierewicz porusza się raczej w świecie wymyślonym przez samego siebie, w jakiejś abstrakcyjnej rzeczywistosci całkowicie nie związanej z rzeczywistością. Jakbym chciał czegoś z fantastyki to raczej wolę poczytac Tolkiena lub Sapkowskigo. Reasumując, nie ma sensu pokazywac byle bzdur, byle nonsensów tylko z powodu tego, iż powiedziała to znana osoba. To raczej rola tabloidów a nie rzetelnych wiadomości!