Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Śmierć w Wodzisławiu - kobieta potrącona na pasach

Krótko po godzinie 14.00 na ul. Pszowskiej w Wodzisławiu Śląskim doszło do śmiertelnego potrącenia pieszej przechodzącej na pasach.

Śmierć w Wodzisławiu - kobieta potrącona na pasach

Do wypadku doszło na wysokości parkingu przy kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego. Wracającą z cmentarza kobietę w wieku 72 lat uderzył na przejściu dla pieszych mercedesa klasy A jadący w kierunku centrum.  Kobieta zginęła na miejscu w wyniku licznych obrażeń. Kierujący samochodem 42-letni mężczyzna był trzeźwy. Kierowca mercedesa został odwieziony do szpitala. Na skrzyżowaniach ul. Pszowskiej z Czyżowicką i Matuszczyka policjanci kierowali ruchem.

84 komentarze

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~agam1981r (188.137. * .118) 15.06.2012 22:33
oceniono 10 razy
-10
Zgłoś

taki jeden - wystarczy mi ocena Twojej ortografii i wszystko o Tobie już wiem :))) Stan posiadania też masz niezły ;) Jak na zawodówkę przystało :)). Składak po esesmanie jak znalazł :))). I już mam obraz człowieka :)) Napisz jeszcze adres ,byś był bardziej wiarygodny..... :)))). Przyjedziemy zobaczyć to "cacuszko". Ja niestety nie mam merca...;( Mam tylko mitsubshi lancer sportback ;(.. i wykształcenie wyższe ;( ;(... :)))))))))))))))))

~taki jeden (83.30. * .42) 15.06.2012 22:27
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

@ringo dobrze powiedziales NA PASACH ale przed pasami to tylko Bog wie co dana osoba zrobi

~taki jeden (83.30. * .42) 15.06.2012 22:23
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

@agam jak na twoj wiek w domu nie nauczyli cie kultury wiec mam merca 124 amg i moge sie tym pochwalic autko ma 20-kilka lat skonczylem szkole zawodowa bo zawodowa mam niezla posade wiec nie czuje sie niedouczony a jezeli chodzi o braku pojecia o zyciu to chyba ty masz braki.... nie tolerujesz wolnosci slowa obrazasz nieznajoma osobe ktorej nawet nie jestes w stanie zidentyfikowac.... ba nawet nie wiesz czy mieszkam w Polsce.... osobiscie mam chec szkolenia sie dalej w zawodzie a moze i studia kto wie... jestem w 100% pewien moich umiejetnosci i mozliwosci auta ( sam na pustym parkingu na odludziu to tylko robaki na nawierzchni moga sie bac nie wspominajac o myszach na torach wyscigowych) gdybym mial mozliwosc sprowadzilbym cie na kurs dobrych manier..... krytyka jest jak najbardziej ok uczy itd ale obrazanie to juz przesada.... jakbym ja napisal "gnojku gowno wiesz o motoryzacji technikach i bezpieczenstwie jazdy zdales prawko za lapowe i dalej niz osiedlowy parking nie wyjechales.... gowno wiesz o zyciu" moze byc? moze teraz Ci glupio? ja nie wytykam bledow innych nie oceniam ich tylko wyrazam swoje zdanie

~agam1981r (188.137. * .118) 15.06.2012 22:18
oceniono 7 razy
-7
Zgłoś

Ringo nie podburzaj ,bo Cię strzelę między oczy :))))!!! Idealny kierowca jak i pieszy !!!

~Ringo (80.238. * .20) 15.06.2012 22:16
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

Pieszy na pasach powinien być traktowany z szacunkiem jak święta krowa w Indiach. Niestety w Polsce - kraju chamskim i zacofanym, gdzie kultura osobista ludzi nie stoi na wysokim poziomie, przynajmniej połowa kierowców jeździ po chamsku i w ogóle nie interesują ich zwolnienia i szczególna ostrożność na pasach. Ta kobieta nie zginęłaby gdyby kretyn za kierownicą zachował ostrożność!

~agam1981r (188.137. * .118) 15.06.2012 22:15
oceniono 10 razy
-6
Zgłoś

Z ludźmi ,po roczniku 1986r. w dyskusje nie wchodzę! Pokolenie gimnazjum ,zbyt mocno zaniża mi poziom i musiałabym z nimi dyskutować na leżąco... a ja jestem człowiekiem ,który się nie zniża do pewnych poziomów...

~agam1981r (188.137. * .118) 15.06.2012 22:10
oceniono 9 razy
-7
Zgłoś

taki jeden - Ty pusty ,niedouczony cwaniaku ! Widać ,że o życiu nie masz zielonego pojęcia !!! Można cymbale bez szkół ,piszący "muzgu" zamiast mózgu zabić kogoś ruszając autem ,nie mając na liczniku nawet 10 km/h .Pokolenie gimnazjalistów -wychowanych na autach za 500zł albo aucie tatusia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idź do szkoły i się nie ośmieszaj i obyś jutro na drodze ,jadąc swoim podrasowanym kilku natstoletnim TDI ,nie zabił kogoś ,czując się za pewnie!!

~taki jeden (83.30. * .42) 15.06.2012 22:09

@agam dobrze gadasz :) ale pamietaj sa ludzie i ludzie

~taki jeden (83.30. * .42) 15.06.2012 22:07

@pala za ort. jak juz to sam wstaw sobie pale bo zdanie zaczynamy z wielkiej litery jakbys nie wiedzial.... zauwaz ze tak czestego bledu w moich wypowiedziach nie zaowazyles.... :P

~agam1981r (188.137. * .118) 15.06.2012 22:05
oceniono 9 razy
-3
Zgłoś

Przestańcie oceniać i wydawać wyroki ! Większość z nas jest kierowcami i doskonale wiemy ,że takie sytuacje mogą się zdarzyć ,ba! nawet nie raz zdarzyły ,każdemu z nas -gdy ktoś nam wtargnął pod auto .Mieliśmy tylko więcej szczęścia niż ten kierowca...Ale też nie będąc kierowcami ,nie raz zamyśleni "łazimy jak święte krowy" i to na nas trąbią!... Współczuje rodzinie zmarłej oraz kierowcy - bo był trzeźwy!!!!! Alkoholikom nie odpuszczam i nie tłumaczę!!!!

~taki jeden (83.30. * .42) 15.06.2012 22:04

przepraszam bardzo wyrazalem swoje zdanie... przykro mi ze jestem mlody i niedoswiadczony (mimo iz przejedzilem juz kilkadziesiat tys km po 75% kraju) wiem ze moja opinia w oczach krolow szos (krytykujacych moje wypowiedzi) jest jaka jest... a dlaczego sadzisz ze NIKT nie przestrzega tam zasad? ja osobiscie wrzucam luz i turlam sie z tej gorki i jakos nigdy z mego powodu nikomu sie nie stalo choc przyznam na "luzie" leci sie ta droga troszke wiecej niz 50 sa piesi i inni uzytkownicy ruchu i jesli i jedna i druga strona uzywa muzgu to nawet przy tych 80 malo prawdopodobne (ale nie niemozliwe) zeby sie komus stala jakas krzywda (to tylko i wylacznie moje zdanie)

~pała za ortografię (83.58. * .37) 15.06.2012 22:03

pujdzie piszemy przez ó .

~taki jeden (83.30. * .42) 15.06.2012 21:52
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

@kubuś dzieki za zrozumienie:) i szkoda ze niewielu o tym wie ale jeli chodzi o to zdarzenie to wina moglaby byc po obu stronach (np. piesza wtargnela pod kola samochodu np przez nie uwage lub zamyslenie albo zle warunki fizjologiczne (powodow moze byc milion sto tys.) a kierowca jadac z szybkoscia xx/h nie pomyslal bedac np 5m przed pasami ze kobieta wejdzie na jezdnie czy pujdzie dalej chodnikiem/poboczem.... takie moje zdanie nikt nie jest idealny i sami bedac "nieidealnymi" nie wymagajmy tego od innych... dlatego nie osadzajmy np sasiada ze nie zawolal kobiecie ze ma poczekac bo jedzie szaleniec czy slepa osoba (przyklad;p) tylko poczekajmy na expertyze

~do taki jeden. (83.7. * .13) 15.06.2012 21:46
oceniono 9 razy
9
Zgłoś

oczywiście droga jest dla pojazdów i kierowców, ale kierowców,a nie wariatów, którzy pędzą 80 km na godz. albo i więcej. Na tej ul. nikt z kierowców tego nie przestrzega, więc nie wymądrzaj się i uszanuj ofiarę. Gdyby policja interesowała się chociaż troszkę, ruszyła tyłki na patrole, ale nie, po co,,,,,, ich tam nie ma nigdy. Więc nie pisz mi tu o kasie.

~kubuś (78.131. * .130) 15.06.2012 21:41
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

do~taki jeden~masz rację co do wolności słowa,bo każdy musi mieć swoje zdanie na dany temat,nie kłócę się. Mój szacun za to ,że lubisz szaleć ,ale wiesz gdzie możesz i za to moje ukłony. Pozdro

~dzwonić i współpracować (83.58. * .37) 15.06.2012 21:23
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

Jak jedzie jakiś wariat to zapamiętajcie numer i zadzwońcie na policję to będą go mieli na oku a wariat jak nie przestanie jeździć jak szalony to straci prawo jazdy. Ile jeszcze tragedii musi się zdarzyć zanim społeczeństwo zmądrzeje i będzie współpracowało z policją dla dobra wspólnego. Dzwonić na pijaków za kierownicą i za tych co mają dyskotekę i ciężką nogę. Może takie działanie ludzi uratuje komuś niewinnemu życie!

~taki jeden (83.30. * .42) 15.06.2012 21:22
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

@ul. Pszowska. jakby policja miala regularnie kontrolowac odcinki drogi gdzie dochodzi do tragedii to braklo by kasy na wyplaty dla tak licznej obsady policjantow..... ale zgadzam sie im ich wiecej na drodze z suszarkami i akcjami antyalkoholowymi tym bezpieczniej... ale zawsze znajda sie idioci (kierowcy jak i piesi) ktorzy maja gdzies przepisy i albo szaleja albo sa nie ostrozni na pasach...

~wiecej ostrożności (62.182. * .54) 15.06.2012 21:14
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

jak widać odzywają się sami "eksperci",wiadomo,że droga jest dla pojazdów,a przejscia dla pieszych zaznaczone na drodze sa dla pieszych,ale...pieszy ma prawo wejść na oznaczone przejście zachowując szczególną ostrożność tzn.nie może wejść na drogę kiedy mu się podoba ,zaden samochód nie zatrzyma się gdy pieszy nagle wtargnie na jezdnię.Niestety bardzo często piesi zachowują się nieodpowiedzialnie jak przysłowiowe "święte krowy",a potem tragedia.

~ul. Pszowska. (83.7. * .13) 15.06.2012 21:12
oceniono 11 razy
11
Zgłoś

tak!!!! więcej kontroli policji. Mieszkam na tej ul. żadnej kontroli tam nigdy nie było. Jedynie co policja stoi, to na Dzień Zmarłych, kierują ruchem. Tak ich nie ma, nie wiemy nawet jak wygląda dzielnicowy, a może go nie ma. Kierowcy jeżdżą jak szaleni, byle do dechy. Smarki, głośniki na ful, noga na gaz i jazda. Nikogo się nie boją, bo i kogo. Tak się musiało stać, musiało dojść do tragedii, może nasza Policja zacznie kontrolować ten odcinek drogi.

~taki jeden (83.30. * .42) 15.06.2012 21:12

@~kubuś poprosze moze na poczatek nie jestem znawca nie mam odpowiednich uprawnien zeby ozekac kto winny czemu tak a nie inaczej.... jestem Polakiem i ciesze sie z tego ze moge w dowolnym temacie miec wlasna opinie (ustawa o wolnosci slowa czy jakos tak) nigdzie nie napisalem ze ktos zawinil na 100% chcialem tylko przyblizyc statystycznie jak to wyglada ogolnie i jak wyglada to w moich oczach.... nie jestem expertem lubie sie wyszalec (ale na pustych parkingach i oficjalnych imprezach).... apropo twojego czlonka rodziny... nie bylem nie widzialem wyrazam tylo swoja opinie (radio cb, internet) i moge jedynie na tej podstawie sie wypowiedziec a mam do tego pelne prawo wiec to robie;] pozdro

~kubuś (78.131. * .130) 15.06.2012 21:00
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Do ~taki jeden~ ty zauważ jak daleko od przejścia leży moja ciocia. Nie będę się tłumaczyć kto w mojej rodzinie potrącił człowieka , przy szybkości 60 km/h ofiara była porządnie poturbowana ,ale na pewno nie odrzuciło jej tak daleko.Więc daj spokój znawco......

~po czesci masz racje (83.30. * .42) 15.06.2012 20:56

po czesci zgadzam sie z przedmowca... ale czy 40+ latek na widok gorki dal po garach? mozliwe ale watpliwe... nie my orzekamy kto winny ale dla mnie to wina po stronie oznakowania/braku kontroli radarowych i braku rozsadku pieszych (nie mozliwe jest zeby na prostej drodze nie zaowazyc samochodu a jesli kobieta miala az tak slaby wzrok to czemu sama wyszla w miasto? tak samo mozna myslec przy zdarzeniu kornackiego ktory byl niewinny bo zatrzymal sie na przystanku superdrogim autem zostawil otwarte drzwi i autobus chramp... i kto winny? moze kierowca autobusu? ale niestety przewaznie winnemu uchodzi to plazem...

~do poniżej. (83.7. * .13) 15.06.2012 20:54
oceniono 10 razy
10
Zgłoś

wiesz nie zgadzam się, na tak krótkim odcinku są trzy przejścia dla pieszych, ale nikt ich nie przestrzega. Kierowcy "dawają po gazie ile wlezie" przecież jadą z górki, to ich "prawo". Jest przejście bezpośrednio do Kościoła, myślisz, że ktoś je szanuje,,, nikt !!!!! na to są te przejścia " z a z n a c z o n e " żeby je uszanować i nogę z gazu zdjąć. Szanujmy się nawzajem, a będzie mniej tragedii . Ps. ograniczenie prędkości, dobra myśl, ale też więcej kontroli ze strony policji.

~druga strona medalu (83.58. * .37) 15.06.2012 20:45
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

koleś raczej wolno nie jechał, ciało zostało duży kawałek odrzucone a to przy 40 km raczej się nie stanie. Tam jest z górki i nie jeden lubi sobie dodać gazu, babcia nie miała dobrego wzroku jechał szybko, pojawił się nagle i już... ale jak było to wskarzą eksperci.

~taki jeden (83.30. * .42) 15.06.2012 20:44

@~piesza a tak wyglada auto po zderzeniu z czyms co wazy 200-300kg (jeli dalej jestes za swoim zdaniem moze zrob testy wez cos co wazy 65-80kg i jest krztaltu czlowieka rozpedz sie do 30-40km/h i pokaz zdjecia jak wyglada twoj samochod) a jesli myslisze ze komukolwiek przy predkosci 20, 30, 40km/h sie nic nie stanie (chodzi mi o powazne skutki np. smiertelne) to sie mylisz i to grubo

~....... (83.30. * .42) 15.06.2012 20:24
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

wg mnie mogl zawinic kierowca jak i pieszy ktory zostal smiertelnie potracony.... "nawet na pasach trzeba uwazac czy jakis wariat nie jedzie" a ja powiem nawet na drodze trzeba uwazac czy jakis wariat pod kola nie wbiegnie...... wincie zawsze kierowce tak najlatwiej.... kierowca winny bo jechal z predkoscia 51km/h(taki przyklad) pieszy wyszedl mu pod kola i bum samochod zatrzymany i poobijany 20m dalej a pieszy zmasakrowany i kazdy mowi "JAKBY JECHAL WOLNIEJ NIKOMU BY NIC NIE BYLO" gowno prawda... powiem tyle mialem juz kilka goracych spotkan z "pieszymi idiotami" ktorzy mysla ze kazdy kierowca widzac ich w poblizu pasow sie zatrzyma i bez skrupulow wchodzacych pod kola samochodow... pamietajcie ze nie zawsze to kierowca jest winny i wezmy od uwage iz dzieci i starsze osoby maja male sznase na przezycie w zderzeniu z samochodem.... na koniec przytocze cos z ww artykulu : Nieostrożne wejście przed jadący pojazd: zabici - 582 - 52,7% (dane z 2009r) to razi w oczy ale to ludzka bezmyslnosc... wiec poczekajmy na oficjalna opinie fachowcow kto byl winny itd. mozecie sie ze mna nie zgadzac... kazdy ma swoje zdanie... zycze milego wieczoru i szerokiej drogi...

~..... (83.30. * .42) 15.06.2012 20:22
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

Ile wypadków z winy pieszych

Piesi są sprawcą ok. 15 % wszystkich wypadków. Z uwagi na to, że przed skutkami zderzenia nie są w żaden sposób chronieni- stosunkowo wysoki jest odsetek śmiertelności (piesi- sprawcy wypadków stanowią ok. 20% wszystkich ofiar wypadków)

Wśród najczęstszych przyczyn wypadków wymienia się:

nieostrożne wejście na jezdnię - 57,6% wszystkich zdarzeń spowodowanych przez pieszych),
przekraczanie jezdni w miejscu niedozwolonym - (12%),
wejście na jezdnię zza pojazdu, przeszkody - (11%).

~..... (83.30. * .42) 15.06.2012 20:21
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

powiem z tego co wiem... przy predkosci dozwolonej (50km/h) droga hamowania wynosi okolo 27m... jesli pieszy wejdzie na jezdnie niespodziewanie (idzie sobie chodnikiem i nagle sru pod maske) niema szans na wychamowanie chyba ze ma sie samochod ktory z 100-0 ma taki sam czas jak z 0-100 czyli z leksza niemozliwe... teraz przytocze pewien artykul...

~fill. (83.7. * .13) 15.06.2012 20:15
oceniono 13 razy
13
Zgłoś

@ppp a ty to widziałeś, stałeś tam ??? zasuwają z tej górki jak małe helikopterki. Człowiek idzie po chodniku, to ma strach, że jak jeden z drugim jedzie tym swoim " helikopterem na dodatek starym",to myśli, Boże, żeby mu nic się nie urwało, bo będzie po mnie. Najgorsi są uczniowie "Budowlanki", ci to dopiero zasuwają. Autka od tatusia i taki myśli kim on jest - - szpaner z nogą ołowianą . Na ul. Pszowskiej powinno być ograniczenie do 40 km, a tak mamy jak mamy.

~wodzio (83.142. * .75) 15.06.2012 20:04
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Do ppp - Skąd wiesz jak było ? Szła powoli bo inaczej nie mogła, była 72 staruszką i... moją babcią.

~piesza (78.131. * .130) 15.06.2012 19:46
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

do ~ppp~ Jesteś pewien ,że gościu jechał z dozwoloną szybkością? To popatrz na zdjęcie tego samochodu.... no chyba ,że pechowa piesza była z betonu i ważyła z 200 kg. Moim zdaniem gościu jechał stanowczo za szybko niż pozwalają na to przepisy......Aha a debila to se wśród swoich poszukaj,debilu

~ppp (93.105. * .94) 15.06.2012 19:33
oceniono 10 razy
-2
Zgłoś

Prawda jest taka debile, że gość jechał zgodnie z przepisami, a babka mu weszła na pasy nawet się nie rozglądając czy coś jedzie, po prostu święta krowa i tyle - Myślała że jest na deptaku.

~do szkoda babci (80.238. * .42) 15.06.2012 17:52
oceniono 8 razy
8
Zgłoś

Ty się naucz kultury w internecie,"polaczki" a Ty jesteś co ? obcokrajowiec???

~Podpisz się... (83.22. * .108) 15.06.2012 17:48
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

STRASZNA TRAGEDIA !!!! NAWET NA PASACH TRZEBA UWAŻAC CZY JAKIŚ WARIATA NIE JEDZIE !!!

~gdfg (80.238. * .28) 15.06.2012 17:04
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

ale jechał bardzo szybko , bo przechodziłam tak koło 14:40 i mercedes miał cały przód wgnieciony+ przednia szyba pęknieta.

~dada (46.113. * .87) 15.06.2012 16:59
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

niestety przez takich piratów człowiek nawet na pasach nie może się czuć bezpiecznie

~trzeźwy (85.222. * .76) 15.06.2012 16:40
oceniono 25 razy
-17
Zgłoś

prawda jest taka, że w ogole nie należy się przejmować pieszymi i po prostu zasuwać.

~dwie strony medalu (83.58. * .37) 15.06.2012 16:35
oceniono 11 razy
9
Zgłoś

@ było na pasach, myślisz że jak koleś jechał 50km/h albo jak podają "z nadmierną prędkością" to ciało ofiary nie przeleci kilkadziesiąt metrów? Pewnie zasuwał a ona weszła bo myślała że się zatrzyma, jeden i drugi nie zachowali marginesu bezpieczeństwa i tragedia gotowa.

~do szkoda babci (188.137. * .190) 15.06.2012 16:29
oceniono 6 razy
-2
Zgłoś

to nie było na pasach mądralo