Agencja na pograniczu
Urząd miejski w Krzanowicach zlecił agencji PR kampanię promocyjną, która ma na celu przyciągnięcie inwestorów chętnych do kupna przejścia granicznego w Pietraszynie.
Kampania nosi nazwę „Inwestuj na pograniczu!” i według pracowników agencji, to idealne miejsce na stworzenie biznesu ukierunkowanego na rynek polski i czeski.
Wysłano już wiadomości pocztą internetową i tradycyjną, wydano ulotki, publikowano ogłoszenia. – Najważniejsze jest dla nas dotarcie do szerokiej grupy odbiorców potencjalnie zainteresowanych naszą propozycją. Dzięki połączeniu wielu narzędzi komunikacji, udało nam się to osiągnąć. Sam pomysł kampanii, zaproponowany przez pracowników agencji, pozwolił ponadto zaistnieć niewielkim Krzanowicom jako gmina nowoczesna – podkreśla Manfred Abrahamczyk, burmistrz Krzanowic.
Czy kampania będzie skuteczna przekonamy się po sprzedaży nieruchomości, którą wyceniono na około 1 mln zł.
(woj)
świzdu gwizdu i pieniądzze poszły w pi...u
To bedzie idealna miedzynarodowa agencja towarzyska
Ktoś musiałby mieć idealny pomysł na biznes.. w Raciborzu można wziąć za "grosze" lokalizacje typu Długosza, Arki Bożka i nikt tego nie chce. Kryzys panie, kryzys. No chyba, że pierwsza graniczna Biedronka!
Koszt kampani 1.1 miliona!