Sprawozdanie gmin o opłacie produktowej za 2012 rok
Zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 11.05.2001 roku z późniejszymi zmianami, o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i depozytowej (Dz. U. nr 63, poz. 639) – wójt, burmistrz, prezydent miasta oraz zarząd związku gmin jest zobowiązany do sporządzenia rocznego sprawozdania zawierającego informacje dotyczące:
- rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych przez gminę (związek gmin) lub podmiot działający w ich imieniu;
- rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych przez gminę (związek gmin) lub podmiot działający w ich imieniu do odzysku i recyklingu;
- wydatkach poniesionych na działania w pkt 1 i 2.
Sprawozdanie za rok 2012 zgodnie z art. 35 ust. 3 wyżej wymienionej ustawy należy przekazać do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w terminie do 15 lutego bieżącego roku.
Sprawozdanie za rok 2012 - pobierz plik