Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Wiecznie zajęte albo nikt nie odbiera

Telefoniczne zapisanie się rano do lekarza w przychodni przy ul. Tetmajera w Rydułtowach graniczy z cudem.

Wiecznie zajęte albo nikt nie odbiera

Pacjenci przychodni przy ul. Tetmajera w Rydułtowach, którzy wolą zarejestrować się telefonicznie, niż stać w kolejce przy okienku, muszą wykazać się dużą cierpliwości. Dlaczego? Zapisanie się w ten sposób, szczególnie rano, jest praktycznie niemożliwe. Albo numer jest zajęty, albo nikt nie podnosi słuchawki. – Nie ma szans, żeby się dodzwonić. Nie tylko rano, bo tam jest problem przez cały dzień – alarmuje nasz czytelnik, pan Paweł. Mężczyzna podkreśla, że chcąc zarejestrować na przykład starszą osobę, trzeba zwolnić się z pracy i załatwić to osobiście. – Panie w rejestracji robią wszystko, by unikać pacjentów. Działają na opak. Kiedyś w sprawie laryngologicznej pojawiłem się w przychodni i długo stałem przy okienku niezauważony. Postanowiłem zadzwonić i proszę sobie wyobrazić, że akurat wtedy panie odebrały. Rozmawialiśmy jak w więzieniu, przez szybkę. Chamstwo! – ubolewa pan Paweł.

Błąd na stronie
Postanowiliśmy spróbować dodzwonić się do przychodni. Na stronie internetowej poradni podane są dwa numery telefonu do rejestracji ogólnej. Okazuje się jednak, że jeden z nich... jest błędny. Odbiera pracownik medycyny pracy, rehabilitacji lub masażysta. – Tam na stronie internetowej jest błąd. Proszę dzwonić na końcówkę 933 – poinstruował nas wreszcie głos po drugiej stronie. Po czasie uporczywego dzwonienia w godzinach przedpołudniowych na dwa poprawne już numery skapitulowaliśmy, bo próby nie przynosiły skutku. Na zmianę zajęte lub nikt nie odbierał. Udało się skontaktować telefonicznie dopiero w południe.

Linie są przeciążone
– Do tej pory żaden z pacjentów nie zgłosił, że na stronie widnieje błędny numer telefonu. Musiał wkraść się jakiś chochlik – wyjaśnia kierownik przychodni, Bożena Konieczny-Freund, i zapewnia, że niewłaściwy numer telefonu zostanie zastąpiony odpowiednim. W kwestii telefonicznej rejestracji wieści nie są tak optymistyczne. – Zdaję sobie sprawę, że mogą być trudności, ale jest to wynikiem oblężenia poradni przez pacjentów. Z podstawowej opieki zdrowotnej codziennie korzysta od 300 do 500 osób. Nawet jeśli w godzinach porannych tylko jedna trzecia próbuje zarejestrować się przez telefon, linie są przeciążone. Bardzo nad tym boleję, ale nie rozwiążemy problemu ani ilością telefonów, ani liczbą pracowników. Mam nadzieję, że sytuacja wróci do normy, kiedy skończy się sezon przeziębieniowo-grypowy – podkreśla pani kierownik i dodaje, że przy obecnym natłoku pacjentów rano przy okienku do rejestracji ustawia się wielu pacjentów i to oni są w pierwszej kolejności zapisywani, by ułatwić cały proces rejestracji. – Sytuacja normuje się w godzinach południowych i popołudniowych – podkreśla Bożena Konieczny-Freund i sugeruje, że warto rejestrować się telefonicznie właśnie w tym czasie. –  Nie trzeba zwalniać się z pracy. Nasi lekarze przyjmują rano i w godzinach popołudniowych – zaznacza.

(mas)

137 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
Pesymista 24.06.2013 18:16
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Co tobie tam przepisują i na co chorujesz?,bo komentarz jak byś coś na wesoło zażywał -do,@śmiechNaSali1

znawca 24.06.2013 09:16
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Jakbyś nie wiedział, to wyskakujemy z kasy co miesiąc, przy wypłacie...

smiechNaSali1 24.06.2013 01:22
oceniono 6 razy
-6
Zgłoś

Kochani Pacjenci : ) Jeśli chcecie mieć wszystko załatwione NA JUŻ, bez kolejek i bez problemów to wyskakiwać z kasy i iść prywatnie. Darujcie sobie komentarze typu 'panie w recepcji nie są miłe / kolejki niemiłosierne/ nie da się dodzwonić' - skoro jest tam według Was tak źle, to dlaczego są takie kolejki i wszyscy wracają na Tetmajera z podkulonym ogonem bo nigdzie indziej nikt Was nie chce? Cieszcie się, że pewnie nikt z personelu nie czyta tego głupiego pseudo forum bo doprowadzicie do tego, że nikt Was nigdzie nie przyjmie. I tego życzę wszystkim wiecznie niezadowolonym hejterom :) Przychodnię jak najbardziej polecam, mogę stać tam w kolejce tysiąc lat, byle iść do wykwalifikowanego lekarza, znającego się na rzeczy. Pozdrawiam!

~mmmmu (178.37. * .136) 24.01.2013 21:41
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

do poniżej --nie miałam zamiaru obrażac nikogo pisząc pisząc aby poczytać o czym ten artykul --TYLKO to nie sztuka iśc do przychodni i sie zarejestrować SZTUKA to TAM się DODZWONIĆ przepraszam jak uraziłam pozdrawiam

~ do mmmmu (188.0. * .65) 24.01.2013 21:36
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Czytałam artykuł , potrafię czytać ze zrozumieniem ,Gynio-chory ma więcej oleum niż co poniektórzy .

~Gynio -chory (188.0. * .21) 24.01.2013 16:29
oceniono 8 razy
2
Zgłoś

Byłem dziś i pełne zdziwienie - metamorfoza - baby do rany przyłóż - zadziałało ,jednak konserwatywna krytyka czyni cuda . Pozdrawiam wszystkie odrodzone szwestery .

~mmmmu (178.37. * .136) 24.01.2013 16:09
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

do ~wm...... tu problem z dodzwonieniem się ,, poczytaj o czym ten artykuł pozdrawiam

~pacjentka (178.37. * .136) 23.01.2013 18:42
oceniono 11 razy
11
Zgłoś

byłam w Rybniku na Więżniów Politycznych i co i możecie stać przed okienkiem telefon dzwoni,dzwoni,dzwoni ,dzwoni................cichutko dodam tak żeby nikomu nie przeszkadzał//paniom rejestratorkom/ i ZERO powtarzam ZERO reakcji ---totalna porażka --

~www (89.73. * .168) 23.01.2013 10:38
oceniono 10 razy
6
Zgłoś

w tym arytkule napisali całą prawdę, kiedyś chciałam zarejestrować dziecko o 7 rano w okienku i pani mi powiedziała że pani doktor ma juz komplet i Nas nie przyjmie mimo że rejestracja jest otwarta od 7 i przede mną do pediatry nikogo nie bylo.

~wm....... (188.0. * .65) 22.01.2013 22:04
oceniono 9 razy
9
Zgłoś

Dzisiaj byłam w przychodni na Tetmajera , panie bardzo miłe i grzeczne,to co za bzdury wypisujecie, każdy może mieć lepszy czy gorszy dzień ale nie trzeba z tego zaraz robić dramatu.

~pacjentka (178.37. * .136) 22.01.2013 21:21
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

ida jutro do przychodni w Rybniku na Więżniów politycznych--stana około metra od okienka i byda dzwonić obejrza co się wydarzy bo dziś dodzwonic się tam graniczyło z cudem po 5,5 godz i interwencji w administracji udało się

~do poniżej (188.0. * .21) 20.01.2013 21:12
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

Tyś je tyn stały pacjent z drugi strony okienka ?

~stały pacjent (188.0. * .23) 20.01.2013 20:21
oceniono 8 razy
0
Zgłoś

może One są głupie ale pacjęci jeszcze głupsi skoro widzą problem tylko w rejestratorkach może ktoś mądrzejszy pomyślałby dlaczego tak się dzieje i gdzie leży pies pogrzebany a na razie wstyd mi że muszę stać w kolejce z takimi matołami nie myślącymi do zobaczenia jutro w kolejce

~Ireneusz Sikora (188.0. * .21) 19.01.2013 07:47
oceniono 12 razy
2
Zgłoś

@ sowa - Ty nie obrażaj takimi wypowiedziami mądrych ptaków . Zorganizowane to te baby są najlepiej kiedy się jedna za drugą tracą jak na rozkaz w pokoiku obok . Wtedy to telefon sobie może dzwonić ,a i tak żadna nie wyjdzie żeby go odebrać . Ale na tyle sa głupie że nie zamkną sobie do końca drzwi i widać jak tam sobie pogaduszki urządzają ,a telefon sobie dzwoni i przestanie .

~pacjencie (88.208. * .148) 19.01.2013 00:12
oceniono 10 razy
2
Zgłoś

skoro już dzwonisz od miesiąca , to pewnie nie jesteś chory a symulant

~zbigniew sowa (46.204. * .191) 19.01.2013 00:08
oceniono 12 razy
2
Zgłoś

Nie narzekajcie na tą przychodnię to jest jedna z lepiej zorganizowanych i przyjaznych pacjentowi.






~mona36 (91.146. * .247) 17.01.2013 21:20
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

podobnie jest w rybniku na ulicy byłych więzniów,no graniczy z cudem by ktos raczył telefon podniesć...i odebrac jak np,do rejestracji neurologa.

~ do naoczny swiadek (188.0. * .65) 17.01.2013 21:13
oceniono 7 razy
3
Zgłoś

@ naoczny świadek....jak byś ty się tak kliknył prawą pięścią w lewe oko,uwierz to byś zobaczył i ten największy.... klik.... który tak starannie przed tobą ukrywały.....

~do poniżej (188.0. * .21) 16.01.2013 15:25
oceniono 24 razy
0
Zgłoś

To wszystko zależy od kierownictwa ! Ale i tak baby w tej rejestracji sa wredne .

~do Endriu7... (77.255. * .195) 16.01.2013 10:11
oceniono 19 razy
15
Zgłoś

trochę przesada- nie jestem z Rydułtów, ale czasem muszę skorzystać z wizyty tam i co? Mam o 6 już jechać żeby o 14 wejść? Takie kolejki od rana są dla mnie reliktem PRLu, czy naprawdę w dzisiejszych czasach nie można zastosować wcześniejszej rejestracji na terminy? I zostawić kilka miejsc dla nagłych przypadków.

~jo tyż to widzioł (89.72. * .5) 16.01.2013 10:06
oceniono 26 razy
18
Zgłoś

a jedna to nawet sie tak gupio śmioła i coś tam wywrzaskiwała o h....ch, s........ch i p.......ch i o tym że im wszystkim jeszcze pokoże jak przidom sie rejestrować

~do poniży (188.0. * .21) 16.01.2013 10:04
oceniono 13 razy
3
Zgłoś

Teraz klikają minusy te kiere maja na drugo zmiana ,a po połedniu zaś te co teraz robią . Pogodane

~naoczny świadek (83.3. * .89) 16.01.2013 09:39
oceniono 26 razy
4
Zgłoś

mosz recht publikuj jo tam tera byl i wszystkie frele locom z laptopami i ci klikają minusy

~do Endriu7 (188.0. * .65) 16.01.2013 09:00
oceniono 15 razy
13
Zgłoś

Najlepiej żeby nie było telefonów ,chorych ludzi, a tak całkiem najlepiej żeby była epoka kamienia łupanego a przynajmniej zacofanie 17 wieczne....... twoim tokiem myślenia .

~publikuj (188.0. * .65) 16.01.2013 07:56
oceniono 19 razy
5
Zgłoś

Jesteście żałosne z tym ocenianiem na czerwono komentarzy was krytykujących ,to tylko dowodzi że pacjenci tu piszący - mają rację co do was, człowiek normalny starał by się coś zmienić w swoim postępowaniu i zachowaniu , bo to że komentarze są ukrywane przez minusy niczego nie zmienia ale świadczy o waszym poziomie inteligencji.....

~niestety (88.208. * .148) 15.01.2013 22:33
oceniono 21 razy
-5
Zgłoś

jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim wygodził

~Endriu7 (188.0. * .21) 15.01.2013 21:08
oceniono 17 razy
-5
Zgłoś

nie powinno być rejestracji telefonicznej np. do godz.12tej bo tym co zależy to już od 6tej czekają a jak ktoś nie jest w stanie przyjść to posyła kogoś znajomego bądź z rodziny.

~Ryl (188.0. * .21) 15.01.2013 08:20
oceniono 25 razy
-11
Zgłoś

Mosz recht dużo je takich co tam być nie powinni ,ale "ryl" na pyndzyji tam nie przydzie chyba że go tam przywiezom ,ale to wszystko nie znaczy że babska robiące w rejestracji powinne być takie jakie są - czyli wredne i robić im się nie chce .Pogodane

~metoda (88.208. * .148) 14.01.2013 22:55
oceniono 30 razy
16
Zgłoś

każdy pacjent powinien za wizytę płacić 10 zł.a kolejki w przychodniach na bank znikną. Większość pacjentów to z nudów hipochondrycy i ryle na emeryturze

~mała mi (188.0. * .22) 14.01.2013 22:44
oceniono 19 razy
17
Zgłoś

chopie ani sie nie chwol co ci u tego tam dermatologa leczom

~tabaluga (188.0. * .22) 14.01.2013 22:40
oceniono 17 razy
17
Zgłoś

a do psychiatry też ?

~hmmm (89.72. * .124) 14.01.2013 22:29
oceniono 15 razy
15
Zgłoś

a do cebuli?

~DO DERMATOLOGA (178.37. * .241) 14.01.2013 22:16
oceniono 15 razy
-9
Zgłoś

A DO POR DERMATOLOGICZNEJ NA WIELKOPOLLSKIEJ W JASTZEBIU ZAWSZE ODBIERAJA...I SA MIŁE * * * * *

~pacjent (188.0. * .21) 14.01.2013 21:59
oceniono 24 razy
-10
Zgłoś

,.A jednak pomogło ! dziś te "niewolnice " w rejestracji wrzuciły drugi bieg !

~pacjent (188.0. * .21) 14.01.2013 21:34
oceniono 28 razy
-14
Zgłoś

.A jednak pomogło ! dziś te "niewolnice " w rejestracji wrzuciły drugi bieg !

~do poniżej (91.207. * .117) 14.01.2013 20:42
oceniono 18 razy
8
Zgłoś

niedobrze się robi od tego chamstwa.Dobrze że ty tam nie pracujesz bo to dopiero by była masakra.

~pacjent (188.0. * .21) 14.01.2013 20:05
oceniono 34 razy
-18
Zgłoś

A jednak pomogło ! dziś te "niewolnice " w rejestracji wrzuciły drugi bieg !

~ do Pacjent z Rydułtów (188.0. * .65) 14.01.2013 09:21
oceniono 39 razy
-7
Zgłoś

Zgadzam się z tobą całkowicie ,że grzeczność obowiązuje na co dzień wszystkich za i przed szybą ,tylko jest jedno ale .... panie za szyba są w bardziej komfortowej sytuacji są zdrowe i za bycie za ta szybą im płacą i to nie mało , czy to że chory człowiek przed szybą potrzebuje trochę współczucia trochę miłego traktowania i uśmiechu to jest tak wiele ????.....

~Klient nasz pan. (188.0. * .21) 14.01.2013 09:13
oceniono 36 razy
-10
Zgłoś

@Pacjent z Rydułtów - a ja proponuje tym paniom zmienić pracę jeżeli im pacjent przeszkadza ,nikt tym paniom nie każe tam pracować za karę . W tej rejestracji pracują jeszcze osoby z czasów minionych kiedy każdy klient był zobowiązany do czapkowania tym panią . Korzystam z usług wielu poradni ( specjalistycznych ) i z tak gburowatymi osobami jak w tej przychodni jest się trudno spotkać - do tego dochodzi także niekompetencja stricte w zakresie wykonywania obowiązków pracowniczych . Jednym słowem rejestratorki w tym ośrodku to totalna porażka !!!

~dla odmiany z Rybnika (91.207. * .117) 14.01.2013 08:52
oceniono 27 razy
25
Zgłoś

a ja jestem z Rybnika i tu ta sama sytuacja.Dodzwonić się to cud.Najwidoczniej taka jest bolączka większych przychodni i pozostaje nam się pieklić przy telefonie.