Co najmniej 150 tysięcy klientów odchodzi z nc+
Jak podaje Polska Agencja Prasowa, dynamika składanych przez klientów platformy nc+wypowiedzeń umów wyhamowała.
Tak zapewnia Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy nc+. - Liczba odejść jest trudna do oszacowania ze względu na długi czas trwania tego procesu. Do tej pory zamiar wypowiedzenia zasygnalizowało ok. 150 tys. klientów. Jednak w tym przypadku trudno mówić o "twardym" odejściu. My ze swej strony robimy wszystko, aby klient przeanalizował raz jeszcze naszą nową ofertę. Od kiedy wprowadziliśmy w niej zmiany, dynamika składanych wypowiedzeń zdecydowanie wyhamowała. Wciąż liczymy na zatrzymanie klientów, którzy złożyli wypowiedzenia. Widzimy, że możliwość powrotu do poprzednich warunków umów daje już pozytywne efekty, abonenci wykorzystują ten czas na dokładniejsze poznanie oferty programowej nc+. Dodatkowo, stale pracujemy nad ofertą i w najbliższych tygodniach zaprezentujemy jej kolejne elementy" - powiedział PAP Mierzwa.
Przypomnijmy, platforma nc+, która zadebiutowała z końcem marca. Powstała dzięki połączeniu platformy „n” z Cyfrą+. Wielu zainteresowanych wzburzyły nie tylko ceny, ale również rozdzielenie kanałów z grupy Canal+ na trzy różne pakiety. Chcąc mieć wszystkie, abonent musi zapłacić 119 zł. Do tego dochodzi brak wielu kanałów tematycznych znanych z dotychczasowych dwóch platform oraz mała elastyczność nowej oferty. Niezadowoleni są w zasadzie wszyscy – zarówno abonenci każdej z dwóch połączonych w wyniku fuzji platform (łącznie było ich ok. 2,5 mln), jak również osoby, które czekały specjalnie na pojawienie się oferty nc+.
12 kwietnia nc+ uginając się pod złością swoich klientów napisała do nich list. - Tworząc nową platformę nc+ chcieliśmy dostarczyć Wam i Waszym bliskim rozrywkę na najwyższym poziomie. Zakładaliśmy, że nasza nowa oferta oraz możliwie szybki dostęp do poszerzonych pakietów nc+ najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych Klientów. Reakcja wielu z Państwa uświadomiła nam, że nasze założenia były błędne i rozminęły się z Waszymi oczekiwaniami. Bardzo przepraszamy - pisał do abonentów zarząd nc+
Nastąpiły również zmiany, które wylicza nc+:
- Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania.
- Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD na warunkach obecnej umowy.
- Klienci platformy n otrzymują dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Planete+ HD, teleToon/Hyper+ HD na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.).
- Klienci CYFRY+ otrzymują dostęp do kanału nSport HD, zawierającego transmisje m.in. z meczów Ligi Mistrzów UEFA,T-Mobile Ekstraklasy, a także żużlowej ENEA Ekstraligi na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.)
- Dodatkowe opcje, takie jak HBO, Cinemax, Filmbox, Multiroom, nc+ GO oraz usługi VOD, każdy Abonent będzie mógł zamówić za dodatkową opłatą przy dowolnym pakiecie z nowej oferty nc+.
- Wszyscy dotychczasowi Abonenci nPremium oraz Canal+ pasjonujący się rozgrywkami T-Mobile Ekstraklasy będą mogli wybrać specjalny pakiet „Ekstraklasa” w momencie przedłużenia ich umowy. W ramach tego pakietu uzyskają dostęp do transmisji ze wszystkich meczów Ekstraklasy, a także 20 podstawowych kanałów tv, w cenie ich obecnego abonamentu.
- Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzenia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+.
4 komentarze
Śledź tę dyskusjęRalph, pragnę zauważyć że nc+ rozsyłał swoje nowe umowy partiami - jeśli ty nic nie dostałeś to dostałbyś później... ja dostałem za ten sam pakiet co miałem dotychczas podwyżke 20zł - i albo się zgadzam albo nie - więc były powody o wielkie halo...
Całe to zamieszanie z ofertówką połączonych platform oceniam jako ściemę marketingową obliczoną na wzmożone zainteresowanie nową ofertą na rynku. Gdyby nie to mieszanie pies z kulawą nogą nie zainteresowałby się nc plus. Sam mam starą cyfrę, ma ją kolega a w rodzinie mam użytkownika starej enki. Nikt nam nie groził podwyżkami, nikt nie szantażował. Mamy umowy, dostarczają nam telewizję jakiej chcieliśmy. Najbardziej chciało mi się śmiać kiedy się dowiedziałem że ten gość od profilu antync plus to użytkownik telewizji na kartę, z której zniknął raptem kanał z filmami rosyjskimi. O co tyle halo? Spece od PR świetnie rozegrali promocję nowej oferty. Polaka nic tak nie zainteresuje jak straszenie go, że coś mu zabiorą.
Na fejsie anty nc+ ma 95 tyś lajków,więc ludzi którzy im wręczyli wypowiedzenie jest znacznie więcej jak 150 tyś,,, a na jak długo zmiany które wprowadziło nc+ będą ??? na rok,dwa?? na to pytanie nikt nawet z "info lajn" nie umie odpowiedzieć więc to wszystko mydlenie oczu sprawa przycichnie i tak zrobią po swojemu :)
Dyskusja: