Mają nadzieję, że Cola ich nie pozwie
Najnowsza reklama Coca-Coli została w dowcipny sposób sparodiowana i robi furrorę w sieci.
Materiał wideo:
Coca-Cola od kilku tygodni prowadzi na całym świecie kampanię polegającą na sprzedawaniu butelek i puszek z nadrukowanymi imionami oraz zwrotami typu "kumpel", "szefowa", "skarb", "ziomal". Hasłem głównym kampanii jest "Podziel się radością". W głównym filmiku grupa młodych ludzi odwiedza kawiarnię, w której dostaje butelki ze swoimi imionami, co wywołuje u nich uśmiechy. Wszyscy rzucają się sobie w ramiona, zakochane pary odkrywają swe uczucia i panuje atmosfera wielkiej miłości. Zobacz filmik.
http://www.youtube.com/watch?v=prGofMpO8zg
Z pomysłu zakpiła internetowa grupa Abstrachuje.tv. Nakręciła filmik będący parodią kampanii Coli. Tu akcja też toczy się w kawiarni, też są młodzi ludzie i też emocjonalnie reagują na spersonalizowane butelki Coca-Coli. Jedyną różnicą jest to, że w tym przypadku dzięki Coca-Coli młodzież dzieli się... szczerością, a więc zamiast imion mamy obelżywe określenia typu "zdzira", "gimbus", "lamus", "słoik" etc. To nie doprowadza do rzucania się nawzajem w ramiona, zainteresowani raczej rzucają się sobie do gardeł. Zamiast imprezy i sielanki wybucha bijatyka. "Mamy cichą nadzieję, że Coca-Cola nas nie pozwie :D" - napisali na swoim profilu na YouTube w opisie filmiku.
(źródło: onet.pl)
SZUFLADA - rubryka nie zawsze serio
gorol i świnia to jedna rodzina
Coca-Cola zaraz po wrzuceniu tego filmu wydała oświadczenie że traktują to jako parodię i nie będą mieć roszczeń ws. tego filmu ;) . Widzę nowiny kotlety odgrzewają :D .