Spot promocyjny Miasta Radlin
- Koncepcja spotu opiera się na prostej analogii świata sportu i emocjom towarzyszącym sferze biznesu - wyjaśniają jego twórcy.
Materiał wideo:
Spot powstał w ramach projektu promocji terenów inwestycyjnych oraz portalu www.marketradlin.pl. Jego twórcy wyszli z założenia, że na rynku jest wiele filmów promujących miasta, które w gruncie rzeczy zawsze odwołują się do tego samego komunikatu : "u nas najlepiej". Zamiast pokazywania makiet i planów, postanowili opowiedzieć o mieście z perspektywy konkretnych osób, które inwestują w mieście i w miasto. To właśnie do ich działalności odwołuje się hasło projektu "I love to invest in Radlin".
Co ważne, w spocie nie zobaczymy aktorów, tylko autentyczne osoby związane z Radlinem. Zgodzili się wystąpić: Bartosz Nosiadek, przedsiębiorca z Radlina i miłośnik sztuk walki, Agata Maciończyk, zawodniczka szermierki i masażystka, oraz Martyna Żarłok, złota medalistka Mistrzostw Polski w pływaniu, wychowanka "Górnika Radlin".
W ramach projektu, oprócz promocji telewizyjnej, realizowane są zadania związane z promocją prasową, udziałem Radlina w targach krajowych i zagranicznych, oraz organizacją konferencji, których tematem jest współpraca samorządów z przedsiębiorcami.
Spot emitowały stacje TVN 24 i TVN CNBC.