Ciekawe co znajdę za rogiem
Przy ulicy Opawskiej naprzeciw banku BGŻ pojawił się billboard z intrygującym pytaniem: "Ciekawe co znajdę za rogiem". Jest to tzw. reklama teaserowa.
Reklama teaserowa - zwana też reklamą drażniącą jest to typ reklamy dokonywanej w co najmniej dwóch odsłonach. W pierwszym etapie podawany jest komunikat mający zaciekawić konsumenta, w drugim etapie podawany jest komunikat właściwy.
Teaser musi zaskoczyć, skłonić do myślenia. Sprawdza się podczas wprowadzania na rynek nowej marki, produktu lub poważnej zmiany oferty firmy. Powinien zbudować w odbiorcy napięcie i wyzwolić chęć odgadnięcia, co może się kryć za zagadkowym przekazem. Zachęcony i podrażniony konsument chce wiedzieć więcej, chce znać zakończenie tej bajki, dlatego też oczekuje na jej finał.
Z tej formy reklamy skorzystał hipermarket Auchan gdy w 2007 roku wchodził na raciborski rynek.